Skip to main content

We hebben een alles in 1 abonnement en een mobiel abonnement bij KPN. Wil mogelijk ook nog Digitenne nemen, als je dit bij het totale pakket neemt ga ik er vanuit dat je geen 17 euro in de maand hoeft te betalen. Graag even info hierover.

Nee, dan kost het vijf euro per maand.

Je kunt de Digitenne-ontvanger aanvragen via Mijn KPN of door te bellen met 0800-0402. 

Daarna kun je het abonnement op deze ontvanger maandelijks weer opzeggen en daarna weer aandoen als het jou uitkomt. Wel moet je de ontvanger terugsturen naar KPN als je het abonnement (tijdelijk) stopzet. 

Je kunt maximaal drie ontvangers hebben in jouw abonnement. Dat kunnen maximaal twee Digitenne-ontvangers zijn naast jouw interactieve TV-ontvanger. 

Helaas zit er op dit moment een foutje in de systemen waardoor je ook de abonnementskosten (€17,-) in rekening wordt gebracht. KPN werkt aan een oplossing en verwacht na 4 juni dit probleem verholpen te hebben. Dus als het nog even kan wachten, dan kan je het beste na 4 juni deze wijziging doorvoeren in MijnKPN. 


Hoi @janhjfokkens, welkom op het forum! Zoals @Noordzee noemt kost digitenne €5 per maand (per ontvanger) als je ook al interactieve TV bij ons hebt! 
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


Ik heb digitenne kastje alleen 1,2&3 werken de rest zit niet in mijn abonnement. Wil je deze aub opnieuw in voeren cas-nummer (...)

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hoi @Gijs2708 ,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 


Heb ik gedaan en nu?



Heb ik gedaan en nu?



Hallo @Gijs2708 even geduldig wachten tot een moderator reageert.



 


@Gijs2708 

Dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 28.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.


Zet de ontvanger dan op CNN (niet zappen). Zodra er beeld is op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken. 


Hallo @Gijs2708 Ik heb het activatiesignaal naar je ontvanger gestuurd. Je kunt de zenders opnieuw zoeken, zoals Noordzee omschrijft. Laat de ontvanger daarna even een uurtje op NPO 1 staan. Dan blijft het verder goed gaan. 


Hoi Bart heb nog een kastje besteld werkt ook niet kunnen jullie deze ook activeren cas 46376010925

 

alvast bedankt 


Hoi @Gijs2708 ,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 

Gedaan alvast bedankt geeft u een seintje als ook dit kastje geactiveerd is


Hi @Gijs2708. Gedaan hoor. Moet goed komen!