Skip to main content

cas code ************* moet worden geactiveerd

Digitenne CAS-ID graag invoeren en activeren

gaarne invoeren en abonnement activeren.

heb nu foutcode E017

bvd

 

Admin: dubbel topic samengevoegd


Dit is niet hoe het werkt, je CAS-ID kan je beter niet op een publiekelijk forum zetten. 
Stel de vraag welke je wilt stellen en zet je CAS-ID en overige gegevens in uw forumprofiel zodat een moderator het kan zien of doe een belletje naar KPN op 0800-0402. 
 

Verder is dit je 2e topic in enkele minuten, het is makkelijker en overzichtelijker om 1 topic aan te houden en daar in te reageren.

 

Admin: meeverplaatst


Hi @nizinny! Ik activeer graag de Digitenne ontvanger voor je. Wel zie ik in ons systeem andere serienummers dan je hier hebt opgegeven. Bij het abonnement op je adres zie ik een 2 ZTE ZXV7200 ontvangers staan. Deze eindigen op -03 en -73. 

Wil je bevestigen welke van deze ontvangers uit het systeem gehaald mag worden? Als beide nummers in je profiel bij “Persoonlijke opmerkingen” kloppen, laat het dan hier weten. Ik kan namelijk ook beide nummers activeren. 


Gaarne beide ZV ontvangers activeren. CAS codes van nieuwe ontvangers inmiddels gecorrigeerd .(zie prive) Twee ontvangers met “oude” nummers zijn geretourneerd aan KPN.  bvd groet HW Veelo


Beste Bram, oude ontvangers zijn geretourneerd.

gaarne nieuwe nrs activeren.

dank   HW Veelo


@nizinny wil je eens kijken of beide ontvangers alle zenders weergeven? 


Verzoek aan moderator om digitenne ontvanger CAS nr *****  aan te zetten. Dank

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Sorry verkeerd CAS NR. Nu juiste: .

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@nizinny volgens de systemen is dit CAS nr actief. Wil je bevestigen dat alle zenders op de ontvanger het doen?