Skip to main content

Kanaal 1,2 en3 prima te zien maar vanaf kanaal 4 kreeg ik de volgende fout melding

Foutcode: E150-0 en ook E017-0

Uw abonnement is nog niet geactiveerd.

Kijk op kpn.com/digitenneaanmelden voor verdere instructies. Dat heb ik gedaan maar ik kom geen snars verder en telkens op de dezelfde afhandeling terug

Hallo @ROBM01 ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. De moderator gaat dan een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Ik heb het Forum profiel ingevuld en het CAS-ID nummer vermeld.

Bedankt.


OK, laat de ontvanger continu aanstaan op NPO 1. De TV kun je rustig uitdoen. 

De activatie door een moderator kan enkele dagen op zich laten wachten. Maar je komt vanzelf aan de beurt. 


De ontvanger blijft vanaf nu aan staan op NPO 1.

Alleen gaat disdagmiddag de 220v spanning er af (14:30u - 16:30u) ivm het plaatsen van een slimme meter door STEDIN.

Ik heb al jaren KPN Internet TV en ga er van uit dat ik straks ook weer kan beschikken over Digitenne als ITV niet werkt.

Noordzee, bedankt voor je medewerking.


Hallo @ROBM01, ik heb jouw Digitenne even een activeer signaal gegeven. Als het goed moet je vanavond weer alle kanalen kunnen ontvangen. 


Beste Jeroen_dB,

Ik ontvang op dit moment weer alle kanalen.

Het zat tegen met Stedin en de slimme meter tegen waardoor de 220v spanning er vandaag niet afging. Ook heb ik nu voor het eerst kennis gemaakt met de werkwijze via een forum en dat was voor mij best wennen en pittig.

Maar ik weet nu waar ik terecht kan als ik een probleem met mijn KPN producten.

Als oud KPN’er, bedankt voor jou medewerking en de adviezen van Noordzee


Fijn dat alles weer werkt @ROBM01 👍 En graag geholpen natuurlijk…..


Super dat het weer werkt! Zoals je ziet staat de KPN online community voor je klaar!