Skip to main content

Hoi KPN klantenservice, Ik vroeg op 28-01 info over Digitenne en Viaplay. De medewerker die ik sprak heeft in zijn enthousiasme maar gelijk een digitenne abonnement voor ons afgesloten, terwijl dit pas in het "botenseizoen” de bedoeling was. Ik heb dit verhaal nu 3 x uitgelegd aan een medewerkster van de klantenservice en iedere keer krijg ik de toezegging dat ik hierover terug gebeld wordt door de betreffende medewerker. Echter, daarna wordt het akelig stil. Het abonnement is inmiddels wel gefactureerd, ten onrechte hoor, want ik heb geen ontvanger noch een insteekkaart gekregen. Zelfs al zou ik dus naar de boot gaan, moet er niet aan denken met dit weer, zou ik niet eens kunnen kijken. Maar mag wel betalen. Niet echt netjes van KPN! Gebeld 28-01, 21-02 en 25-02!!!!!

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Maar mag wel betalen. Niet echt netjes van KPN! Gebeld 28-01, 21-02 en 25-02!!!!!

Storneer de (automatische) betalingen.


Kan niet storneren, want ik heb alles van KPN. TV/Internet/2 mobiele abonnementen, dus dat wil ik niet.


Vandaag (02-03) weer gebeld met de klantenservice. Gesproken met Ghulam, ivm de slechte telefoonverbinding van hem, zegde hij toe even terug te bellen. Weer niet dus. Morgen maar weer een nieuwe poging. Wacht nog maar even met Viaplay!!!!


Vandaag 03-03 weer gebeld. Gesproken met Carola, die het probleem heeft opgelost. Hartstikke fijn. Bedankt.


@jo.ri goed om te horen dat het ondertussen is opgelost! Storneren zoals @Babylonia aangaf had namelijk het pakket niet aangepast. Dat heeft alleen tot gevolg dat ons betaalsysteem waarschuwingen stuurt. Die kijkt niet naar de situatie als daar geen mensenhanden aan te pas komen. Ik zal Carola je bedankje nog even doorsturen. :wink:


Jammer genoeg heb ik te vroeg gejuigd. Ik zou volgens Carola vanaf vandaag kunnen beschikken over Viaplay. Helaas! Die link is niet aangekomen. Als vanouds dus maar weer bellen morgen. Of mijn niet door mij bestelde Digitenne nu wel beeindigd is zie ik nog niet.


Digitenne staat in "mijn KPN” nog steeds aan. Ik zou een half jaar gratis Viaplay krijgen, ook dit is niet geregeld. Mijn probleem is dus nog steeds niet opgelost. Wat een ellende!! Heb nu een bericht gestuurd naar Bram, moderator KPN, in de hoop dat hij het kan oplossen. Ga vandaag ook maar weer bellen. Denk niet dat het helpt, maar ik weet het gewoon niet meer. Wat een slechte klantenservice heeft KPN.


Digitenne staat in "mijn KPN” nog steeds aan. Ik zou een half jaar gratis Viaplay krijgen, ook dit is niet geregeld. Mijn probleem is dus nog steeds niet opgelost. Wat een ellende!! Heb nu een bericht gestuurd naar Bram, moderator KPN, in de hoop dat hij het kan oplossen. Ga vandaag ook maar weer bellen. Denk niet dat het helpt, maar ik weet het gewoon niet meer. Wat een slechte klantenservice heeft KPN.

Ongevraagd berichten sturen naar moderatoren is zinloos @jo.ri , daar wordt niet op gereageerd en is tegen de huisregels.

Je kunt beter binnen je topic via @Bram_  een reactie achterlaten.

 


Oke, dat wist ik niet. Dankjewel @JanD 


@Bram_  Digitenne staat in "mijn KPN” nog steeds aan. Ik zou een half jaar gratis Viaplay krijgen, ook dit is niet geregeld. Mijn probleem is dus nog steeds niet opgelost. Wat een ellende!! Heb nu een bericht gestuurd naar Bram, moderator KPN, in de hoop dat hij het kan oplossen. Ga vandaag ook maar weer bellen. Denk niet dat het helpt, maar ik weet het gewoon niet meer. Wat een slechte klantenservice heeft KPN.


@jo.ri Om het makkelijker te houden is het beter om op 1 paard te wedden, als je via verschillende kanalen je probleem probeert op te lossen gaan ze elkaar in de weg lopen, dus hou het bij de telefoon of hier via het forum, want je gaf aan dat het was opgelost en daarna weer niet, kan 2 dingen zijn, het heeft even tijd nodig of er gaat echt iets mis, maar soms moet je even geduld hebben.


@Bram_ Dank je wel. Ik hoor graag van je.


 Hi @jo.ri! Zou je alleen nog je profiel in willen vullen? Laat hier even weten als je dat gedaan hebt. Dan kan ik je in onze systemen vinden en voor je aan het werk.

Verder klopt het wel wat @Doornekamp33 zegt. Als er al handelingen lopen dan kan het zijn dat ik die eerst moet laten doorlopen. Wel snap ik dat je alle mogelijkheden wilt bijlangs gaan als meerdere beloftes niet worden nagekomen. 


@Bram_ Profiel ingevuld.


Hi @jo.ri! Ik heb een aantal dingen kunnen vinden. Gister, 3 maart, is er een vergoeding gedaan van €7,50. Dit is gedaan door de medewerker die je toen gesproken hebt. Deze zal op de volgende factuur te zien zijn. Ik heb hier wel een bevestiging per mail voor gestuurd om dat aan je te bevestigen. Wat we nu kunnen doen is de Digitenne alsnog opzeggen voorlopig, of deze naar je toesturen. Als we die sturen zal die met een kleine week daar zijn. Met de vergoeding van €7,50 heb je dan niet betaald terwijl je niet kon kijken.

Viaplay is nog niet aan het pakket toegevoegd. Maar daardoor betaal je er dus ook niet voor. Die kunnen we nu gewoon bestellen. Alleen heb ik zelf niet de mogelijkheid de 6 maanden korting toe te voegen. Op welke manier heb je deze korting aangeboden gekregen?

 

 


@Bram_ Sinds 28 januari betaal ik voor Digitenne, terwijl ik het niet kan bekijken, maar ook niet hoef te bekijken. Zoals gezegd heb ik alleen maar info gevraagd en de medewerker die ik toen aan de lijn kreeg, heeft er gelijk een abonnement van gemaakt en dit wordt dus ook gefactureerd. Ik wil Digitenne ook nog niet. Ik ga nog niet naar de boot en zal het t.z.t. aanvragen, maar nu nog niet. Als dan een creditering van 7,50 voldoende is, vind ik dat prima, maar het moet dan wel z.s.m. beeindigd worden, het liefst vandaag nog. De dame die ik gisteren aan de telefoon had, zou dit dus regelen, en nadat zij het verhaal hoorde over het moeilijke beeindigen hiervan, zegde zij mij toe, dat zij Viaplay voor mij zou aanzetten, en als tegemoetkoming zou ik dit 6 maanden gratis krijgen. Dit was dus eerder genoemde Carola. Zij zou mij gisteren een link sturen en vertelde dat ik Viaplay dan zou kunnen bekijken op kanaal 225. De link heb ik nooit ontvangen. Wel ontving ik vanmiddag van:

Reviva KPN.com [kpn.com@reviva.nl]

Geachte heer Rieder,

U hebt bij ons een bestelling geplaatst.

We hebben helaas meer tijd nodig om uw bestelling klaar te maken. Dit komt omdat door technische redenen. Sorry daarvoor. U ontvangt zo snel mogelijk meer informatie over uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

 

Ik weet niet waar dit nu weer vandaan komt, ik heb Viaplay nl zelf niet besteld. Was nog steeds in afwachting van de link van Carola.

 


@Bram_Het nummer van de bestelling van Viaplay is: Uw bestelling is ********. Misschien is hieruit te herleiden door wie die bestelling gedaan is. Ik was het niet!

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@jo.ri ik zie dat ze achter de schermen bezig zijn Viaplay toe te voegen. En de vergoeding is inderdaad genoeg om de Digitenne kosteloos te maken. Je zult op de volgende factuur mogelijk nog een bedrag staan hiervoor. Als dat zo is wordt die automatisch op de eerste factuur daarna vergoed. Dit heeft ermee te maken dat je bij ons een maand vooruit betaald. Of die kosten ook echt nog een keer op de factuur komen hangt af van wanneer de wijziging voltooid is. Hierom kan ik het nog niet met zekerheid zeggen. 

Het toevoegen van Viaplay moet handmatig omdat deze korting beloofd is. Hierdoor kan het nog een paar dagen duren. Zoals je merkt houden we je per mail op de hoogte. :relaxed:


@Bram_ Bedankt voor de hulp. Ik wacht af, hoop dat Viaplay op tijd komt. Formule 1 begint binnenkort.


@Bram_ Morgen beginnen de trainingen van de F1 in Bahrein. Komt Viaplay hier nog op tijd? Ik heb geen idee hoe lang dat toevoegen duurt, Het is alweer een poosje stil.


@Bram_ Misschien is het beter Viaplay via KPN te annuleren en dan rechtstreeks een abonnenent bij Viaplay af te sluiten. Kan dat nog? Dan ben ik iets meer geld kwijt, maar kan wel direct kijken.


@jo.ri er is iets mis met het account waardoor Viaplay bestellen nu niet mogelijk is. Dit heeft te maken met de bestelling van Digitenne die mis is gelopen. Ik ga nu aansturing doen om dat te laten herstellen. Eerlijk gezegd denk ik niet dat dit voor de eerste race op 20 maart klaar is. 


@Bram_ Kan ik Viaplay dan annuleren? Dan bestel ik het rechtstreeks bij Viaplay en kan ik direct kijken.


@Bram_ Ik wacht nu al 10 uur op antwoord op mijn vraag of ik Viaplay van KPN kan annuleren. Ik zou dit toch graag beantwoord willen hebben, want dan kan ik door naar Viaplay. Volgens mij heb ik al tijd genoeg verloren met dit geneuzel.


@jo.ri

Het forum is geen chatdienst.

Reacties van KPN zelf op het forum, in de representatie van KPN moderatoren,
daar kunnen zelfs enkele dagen over heengaan.

Dus wat wil je??    Hoe wil je zaken geregeld hebben?

In relatie tot wel- of  niet in ingebruikname van Digitenne diensten