Skip to main content

Ik wil een digitenne ontvanger toevoegen aan mijn abonnement. Alles telefonisch geregeld met een KPN- medewerker. Totdat ik de mededeling krijg dat het pas na 26!! dagen geactiveerd kan worden.

Ik moet dus 26 dagen wachten voordat ik via digitenne mijn tv-zenders kan bekijken. Dat zou normaal gesproken binnen een week zijn.

Kan dit nou echt niet sneller?

Wat was de reden volgens deze medewerker?


Het systeem geeft deze datum aan en de datum kan niet worden vervroegd, wel nog later worden ingevoerd.


Hallo @Berg65 ,

Wat een apart verhaal ! 

Ga je de Digitenne-ontvanger wel eerder ontvangen? Want dan kun je in elk geval al kijken naar de NPO-zenders en de regionale omroep. 

Zou je indaag geval het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 


Ik weet dat ik met de ontvanger de npo-zenders kan ontvangen. Omdat ik de ontvanger en activatie eerder nodig heb dan over 26 dagen heb ik de bestelling geannuleerd.

Vreemd dat het niet eerder zou kunnen.


@Berg65 Wat jammer dat je zo lang moest wachten. Ik lees dat je inmiddels jouw bestelling hebt geannuleerd. Helaas kan ik nu niet meer achterhalen wat hier de reden van was. Als je ook Interactieve TV bij KPN afneemt is het wellicht een optie om via iTV online tv te kijken.