Skip to main content

Wat te doen bij een afstand bediening die niet meer werkt. ook de batterijen gewisseld , helaas werkt het niet. ook geen led apparaten in de buurt die evt de afstand bediening storen.

 

hoor graag een reactie van de klantenservice. 

 

Zie dat er op een aantal mensen met de zelfde klachten een nieuwe toegestuurd krijgen? 

Hoi @Sammy de Fretes. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de afstandsbediening niet meer werkt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik uitzoeken of ik een nieuwe kan toesturen. :relaxed:


Hoi Vikash,

 

Ik heb mijn gegevens ingevuld. 

 

grt Sam


Hoi @Sammy de Fretes. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de afstandsbediening niet meer werkt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik uitzoeken of ik een nieuwe kan toesturen. :relaxed:

Hoi Vikash,

 

Ik heb mijn gegevens ingevuld. 

 

grt Sam


Hoi @Sammy de Fretes. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de afstandsbediening niet meer werkt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik uitzoeken of ik een nieuwe kan toesturen. :relaxed:

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. 

ok top!! dankjewel voor de goede service. Ik hoop dat een nieuwe afstandbediening de oplossing is. 

 

dankjewel fijne dag 

 

grt Sam


Graag gedaan. Als dit het probleem niet oplost, dan hoor ik dat graag!