Skip to main content

Wil graag nieuwe afstand bediening digitenne hij is kapot

Nieuwe afstandsbediening  digitenne hij is kapot


Een moderator wil je graag een nieuwe opsturen. .Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even in dit topic een seintje wanneer dit gedaan is.
 


Goedenavond @DigitenneAB , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wanneer je afstandsbediening niet meer werkt, sturen we uiteraard graag een nieuwe op! Zoals hierboven wordt aangegeven hebben we hier wel wat gegevens voor nodig. Zou je jouw profiel hiermee kunnen aanvullen?

Daarnaast ben ik benieuwd of je Forum naam niet per ongeluk je 06-nummer is. Want in dat geval pas ik hem graag voor je aan, je 06-nummer ergens op een Forum openbaar hebben staan is niet de bedoeling lijkt me ;)

Ik hoor graag van je!


@DigitenneAB 

 

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even in dit topic een seintje wanneer dit gedaan is.
 

 


@DigitenneAB 

Heb je nog steeds een nieuwe afstandsbediening nodig? 


Ha @DigitenneAB, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels een nieuwe hebt gekregen. Ik heb de vrijheid genomen om je gebruikersnaam aan te passen, mocht dat je 06-nummer geweest zijn, is het niet handig om dit openbaar te gebruiken.


Reageer