Skip to main content

Ik heb direct na mijn opzegging eind juni de apparatuur teruggestuurd naar het vermelde antwoordnummer. Heb mijn klantnummer en gegevens vermeld. Nu kreeg ik vandaag een doos van kpn om alles terug te sturen. Worden teruggestuurde apparatuur niet bij jullie geregistreerd ? Ik heb nl inmiddels het retourbewijs niet meer. Ik begreep vorige week al dat er iets mis was gegaan bij mijn overstap. Eind juni 2020 einddatum. Laatste afrekening al gehad en werd er vorige week alsnog abonnementsgeld afgeschreven. Volgens medewerker krijg ik dit 21 oktober as retour...ben benieuwd. Vind het enorm vervelend dat ik hier zo achteraan moet en niets per mail bevestigd krijg.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

Welkom op het forum @Susanne R. Er is hier dan iets niet goed afgemeld. Daardoor is er nog een retourdoos naar je toegestuurd. Als je jouw profiel zou willen invullen dan kan ik hier alsnog de afmelding van de apparatuur goed verwerken.


heb profiel ingevuld. 

Kun je ook nagaan wanneer ik het geld wat teveel is berekend (omdat ik ws niet volledig was afgemeld als klant ) word teruggeboekt


In onze administratie heb ik nu aangegeven dat de apparatuur reeds retour is gestuurd. Je kunt de retourdoos bij het oud papier doen. 21 oktober ontvang je van KPN een definitief laatste nota waarbij je alles dat teveel is berekend retour krijgt :thumbsup:


Ok. Bedankt voor de actie en terugkoppeling