Skip to main content

Sinds gistermiddag digitenne geprobeerd maar ontvang alleen 123. 0800-0402 kan mij niet helpen en moet een abonnement aanvragen wat pas over een dag geregeld kan worden??? Kan dat niet sneller?? Ik heb al sinds Zaterdag geen tv-tel-internet

Hallo @de helderziende ,

Tijd voor een activatie. 
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

@de helderziende 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Goedemiddag @de helderziende, als ik wat voor je kan doen, verzoek ik je vriendelijk jouw profiel in te vullen zoals @Noordzee al aangeeft.Â