Skip to main content

hallo.

De antenne van de digitenne is kapot in de antenne draad zit een breukje.

Ik heb hierover al telefonisch contact gehad. Ze zouden het 2 weken geleden al opsturen maar we hebben nog niets.

groet Jeanette

 

Hallo @jeanette 60 ,

Gebruik je een binnenantenne of een buitenantenne? 
 

Want dan kan een moderator jou een nieuwe antenne opsturen. 
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


@jeanette 60 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


@jeanette 60 

Heb je de antenne inmiddels al in huis? 

 


nee nog niet….die van een vriendin doet het prima. dus deze is stuk.


OK @jeanette 60 , ik ga er vanuit dat je jouw forum profiel nu volledig hebt gevuld, 

Dan kan een moderator jou een nieuwe antenne opsturen. 


Zie dat jouw profiel al is ingevuld. Nieuwe antenne komt jouw kant op @jeanette 60 


hallo.

13 dgn geleden is nw digitenne antenne toegezegd te sturen. Ik heb 23 dec sms gekregen dat er een pakket met ref nr 432211 onderweg was.

nog steeds niets ontvangen. Dit duurt wel erg lang.


Er is voor jou een antenne en montageset besteld op 23 december. Beide worden in 1 pakket verstuurd. Helaas is de montageset op dit moment niet op voorraad. In februari kunnen deze montagesets weer geleverd worden. Helaas kan ik deze lopende bestelling niet annuleren. Ik begrijp dat je nu een leenantenne in gebruik hebt. Mocht je willen dan kun je de antenne zelf bestellen via: https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132722/digitenne-antenne-v5/?pos=200, dan kan ik de kosten voor je vergoeden. 


even een vraag over de digitenne. Het is nu half februari.

Wanneer krijgen wij nu eindelijk eens de digitenne antenne?

groet Jeanette


Hallo @jeanette 60 en @Jeroen_dB 

De buitenmontageset is weer leverbaar : 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?pos=0

Dus @Jeroen_dB kan nu zijn belofte inlossen! 

 

 


Jeroen is afwezig, vandaar dat ik hier even kom binnenvallen. De eerder ingevoerde orders worden uitgevoerd zodra ook de logistieke afdeling de spullen weer binnen heeft. Het pakket heeft op dit moment hier nog de status dat het in afwachting is van verzending. Je hebt nog niets binnengekregen, @jeanette 60? Want dan gaan we dat even navragen.

 


er is nog niets per post gekomen. gr Jeanette


Heel vervelend, @jeanette 60! Ik ga er dan alsnog eentje aanvragen voor je.