Skip to main content

hallo

mijn antenne kabel is stuk van het digitenne kastje, zou graag een nieuwe willen

mijn antenne kabel is stuk, en zou graag een nieuwe willen

Admin: dubbel topic samengevoegd


Hoi @appieo ,

Gaat het om een binnen of buiten antenne?


Gaat het om een binnenantenne? 

Dan krijg je van een moderator een hele nieuwe antenne. De Funke V6 is de antenne die KPN momenteel levert aan klanten. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.  


Welkom op het forum @appieo. Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op de gestelde vragen, zou je die kunnen beantwoorden? Dan kunnen we met je meekijken 🙂


Gaat het om een binnenantenne? 

Dan krijg je van een moderator een hele nieuwe antenne. De Funke V6 is de antenne die KPN momenteel levert aan klanten. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.  

@appieo 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.  


Ik denk (en hoop) dat @appieo inmiddels telefonisch contact heeft gehad met 0800-0402 en dat het daarbij in gang is gezet. Op het profiel zie ik nog niet staan nu.