Skip to main content

Goeiedag,

Graag zou ik een nieuwe digitenne antenne ontvangen. Sinds een paar weken kan ik op geen enkele manier zenders ontvangen.. gereset..antenne op verschillende manieren gehad en geplaatst..maar niets werkt. Graag hoor ik wat van jullie hoe dit op te lossen

Wat jammer dat het toch de verkeerde kabel is. Dit is iets waar we even achteraan moeten. @Noordzee ik heb niet meer de optie om een buitenmontageset voor de Funke V5 te versturen, alleen maar voor de V6. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug. 

@Muggie82 Kan je al wel tv kijken inmiddels met de nieuwe antenne?


@Vikash waar kan ik zien welke ik heb gekregen de v5 of de v6? Ik heb inmiddels wel weer beeld maar hij hapert heel veel dus ik ben echt bang dat hij wel naar buiten moet..hopelijk heeft @Noordzee nog goeie opties hihi


Jazeker @Muggie82 , 

De beste optie voor nu is dat je zelf deze set besteld :

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?pos=236

Dan heb je een prima 10 meter lange kabel om de antenne naar buiten te verplaatsen. Ik heb zelf ook deze kabel in gebruik. 


Helemaal goed dan ga ik dat doen @Noordzee alleen pas die set ook op de v6 als ik die heb gehad? Is dat hetzelfde als de v5 voor buiten?


De beugel voor de V6 kan je gebruiken om aan de antenne vast te schroeven. De kabel loopt apart van de antenne naar binnen toe naar de ontvanger. Bij de buitenmontageset voor de Funke V5 wordt ook een beugel meegeleverd, maar die hoef je dan niet te gebruiken. Het ga nu met name om de kabel. 


Oké oké dan ga ik de set bestellen! Op hoop van zegen dat dit het op gaat lossen!! Hihi thx @Noordzee 


Maar ik bedenk me..bij de antenne heb ik geen beugeltje gehad..🤔 alleen maar kabeltje en standaard om in te zetten? @Noordzee 


Ik heb de buitenset v5 bestel hoor!!✅️


Maar ik bedenk me..bij de antenne heb ik geen beugeltje gehad..🤔 alleen maar kabeltje en standaard om in te zetten? @Noordzee 

@Vikash heeft geschreven dat hij het beugeltje heeft nagestuurd. Misschien is die nog onderweg? Of de beugel ligt al voor jou klaar op het servicepunt. 

 

Vikash schreef : 

 Ik wist bij het versturen van een nieuwe antenne nog niet dat er een beugel nodig was. @Muggie82 Ik heb zojuist nog een muurbeugel nagestuurd. Deze muurbeugel ligt morgen voor je klaar op het servicepunt. 


Oké nou nog niets ontvangen dus wacht dat idd dan even af nog! @Noordzee 


Jazeker @Muggie82 , 

De beste optie voor nu is dat je zelf deze set besteld :

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?pos=236

Dan heb je een prima 10 meter lange kabel om de antenne naar buiten te verplaatsen. Ik heb zelf ook deze kabel in gebruik. 

Maar ik bedenk me..bij de antenne heb ik geen beugeltje gehad..🤔 alleen maar kabeltje en standaard om in te zetten? @Noordzee 

@Vikash heeft geschreven dat hij het beugeltje heeft nagestuurd. Misschien is die nog onderweg? Of de beugel ligt al voor jou klaar op het servicepunt. 

 

Vikash schreef : 

 Ik wist bij het versturen van een nieuwe antenne nog niet dat er een beugel nodig was. @Muggie82 Ik heb zojuist nog een muurbeugel nagestuurd. Deze muurbeugel ligt morgen voor je klaar op het servicepunt. 

@Muggie82

Ben je inmiddels voorzien van alle apparatuur?

Heb je de buitenantenne al geplaatst?  


Jaaa inmiddels van alles voorzien maar nog niet de kans gehad om het buiten te bevestigen! Dank jullie wel alvast