Skip to main content

Goeden middag mijn antenne is stuk wat kan ik doen 

Hallo @Hesselverheul , kun je iets duidelijker zijn, welke antenne van welk apparaat is stuk?

Graag merk en type apparaat en antenne vermelden, ik vermoed iets met Digitenne, maar dat haal ik er nu niet uit.

 


Zxv7200 kastje 


Hallo @Hesselverheul ,

Wil je voor de zekerheid het volgende eens uitvoeren? 
 

1/ Haal de ontvanger even helemaal van stroom af. 

2/ Zet de antenne op een mooie hoge plek. En check of de kabels goed vast zitten. 

3/ Zorg ervoor dat er geen potentiële storingsbron in de buurt staat van de antenne en/of de ontvanger. Denk dan bv aan een LED-lamp, een DAB+-radio of een modem. 

4/ Ga in het menu van de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.

5/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

6/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

Werkt dat niet ? ; 

Een moderator gaat jou dan een nieuwe antenne opsturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


Ik heb een antenne van een vriend geprobeerd en toen had ik wel alle zenders ! Heb ook alles van hier boven geprobeerd maar helaas 


Beste @Hesselverheul, welkom! Fijn dat je jouw forumprofiel aangevuld hebt. Ik heb je een nieuwe antenne gestuurd. Deze heb je binnen twee werkdagen in huis (dit zal vermoedelijk dinsdag 31 mei zijn, in verband met Hemelvaartsdag). Laat je nog even weten of het met de nieuwe antenne opgelost is?


Dank u wel voor deze top serviceÂ