Skip to main content

Beste Kpn,

Mijn antenne van digitenne krijgt geen signaal meer. Als ik de abtenne van mijn andere kastje gebruik diet ie het wel gewoon. 

 

Gr Brian

Hoi @Brian187 ,

Als je je profiel invult via deze(klik) link kan een moderator een nieuwe opsturen,Maar dat duurt wel ongeveer 2 dagen,Dus als het haast heeft kan je beter 0800-0402 bellen.


@Brian187 Welkom op het forum! Heb je nog een nieuwe antenne weten te bemachtigen? Vul gerust nog even jouw profiel aan met jouw gegevens. Welk type ontvanger en antenne heb je op dit moment in gebruik?

 


@Brian187 Ik heb even geen bericht meer voorbij zien komen. Is alles nog gelukt? Laat het mij gerust weten als ik nog iets voor je kan doen!


Hallo @Brian187 ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.