Skip to main content

Beeld "bevriest" steeds voor een paar seconden en gaat dan weer verder. Veranderen van zender ook vaak problematisch. Werkt weer nadat stroom van ontvanger is gehaald en weer wordt aangesloten.

Ontvanger al gereset en zenders opnieuw geïnstalleerd. Is niet de oplossing gebleken.

Ontvangst is (afgezien van bovenstaande problemen) gewoon goed.

Kan ik nog iets anders doen?

Dick

Beste @dickbax, welkom! Jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Je weet zeker dat de ontvangst wel in orde is? Kan je je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en CAS ID (in de vakken met ‘privé’)? Dan kijk ik met je mee!


Beste Marcia,

Leuk dat je meekijkt. De invuloefening heb ik inmiddels afgerond. 

De ontvangst van het signaal is uitstekend (100%).

Gebruik Digitenne op een vaste locatie (Garderen - Veluwe).

Ik hoor graag van je.


Bedankt! Het lijkt verder allemaal in orde, op die locatie moet je Digitenne ook gewoon kunnen gebruiken. Daarom heb ik een nieuwe ontvanger voor je besteld. Je kunt jouw huidige omruilen (even in een doos doen) voor een nieuwe bij de Shell bij jou in de buurt, vanaf morgenmiddag. Je ontvangt nog een sms met meer informatie. De antenne hoeft niet meegestuurd.


Hallo Marcia,

Bedankt voor je snelle oplossing. Zodra mogelijk zal ik de ontvanger gaan omruilen.

Met vriendelijke groet,

Dick


Nog even een vraag. Wat moet ik doen met de "afstandsbediening" en de "stroomdraad" ?

Meesturen  of houden? 

 


De afstandsbediening niet meesturen, de stroomkabel wel.😄