Skip to main content

Hi, Mijn digitenne RBX2800 doet het niet mee. Hij gaat even aan als ik de voedingskabel er even uit haal en weer in doe en na 3 minuten krijg ik meteen een sneeuw beeld. CAS nummer is: (...)

 

Ik had nog een tweede digitenne die ik niet meer gebruikte met CAS nummer: (.)  Deze heb ik er nu in gedaan en dan stopt ie bij Antenne Wizard, signaal is 100% maar er gebeurt niks. Misschien moet dit kastje eerst nog vrij gegeven worden?

 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! En dan nog een vraag: naar welk adres kan ik mijn digitenne die ik niet meer nodig heb opsturen en met hoeveel gaan mijn maandelijkse facturen omlaag. En voor hoeveel digitenne’s betaal ik nu in totaal 2 of 3?  Ik hoor het graag!

 

Gr,

Andrea

Hoi @Andrea_Mircetic81 ,

Welkom terug op het KPN-forum! 

Wat betreft de ontvanger met (...) : Probeer eens het volgende : 

1/ Haal de ontvanger even helemaal van de stroom af. 

2/ Doe de ontvanger en de TV weer aan.

3/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen. 

4/ Geef een opdracht uitgebreid zender zoeken. 

Krijg je nu wel meer zenders in jouw zenderlijst? 

Zo ja, dan kunnen we een moderator vragen om een activatie te versturen….

 

En ik begrijp dat je aan één ontvanger genoeg hebt. Als je één abonnement opzegt, dan worden je maandelijkse kosten met vijf euro verminderd. 

Als je opzegt, dan krijg je van KPN een retourdoos opgestuurd. Wacht die doos even af…. 

 

Hoe kun je één Digitenne-abonnement opzeggen?  

De manier om dat te doen is afhankelijk van wat je hebt. Heb je je Digitenne abonnement “gratis” (maar wel 5 euro huur) bij Interactieve TV? Dan betaal je dus alleen maandelijks voor de kastjes. Die kun je zelf aan en uitvinken in MijnKPN. Als je een "los" Digitenne abonnement hebt, kun je het beste telefonisch opzeggen via 0800-0402. dan ben je het snelst geholpen. Hieronder in de link leggen we de verschillen en opties uit.

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen/digitenne-opzeggen.htm

 


Hi,

Ik heb precies gedaan wat je hierboven benoemde en het werkt!

Moeten we nu om een activatie vragen aan een moderator?

Ja ik heb aan een ontvanger genoeg inderdaad. Volgens mij heb ik meerdere ontvangers op een abonnement. Dan moet ik mijn abonnement niet opzeggen toch? Ik wil alleen de overige ontvanger terugsturen. Waar kan ik zien wat voor een abonnement ik heb?

 

Alvast bedankt!

Andrea


Wat het opzeggen betreft van één ontvanger; Het snelste is om dat telefonisch te regelen via 0800-0402. Je kunt ook hier op het forum wachten op een moderator: Dat kan wel een dag of vijf/zes/zeven duren…. 

 

Die activatie van (...) zal sneller gaan. Hopelijk vandaag nog. Laat de ontvanger aanstaan op NPO-1!  Ik geef de webcare een seintje. 

 

  


Hallo @Andrea_Mircetic81 Ik heb snel je ontvanger met de ID-code die eindigt op 99 een zetje gegeven. Zet de ontvanger aan en laat 'm een uurtje op NPO1 draaien. Dan zal in het in orde zijn. Voor het opzeggen is het inderdaad het beste om even te bellen met de klantenservice: daar kan dat snel in orde worden gemaakt. 


Hoi @Andrea_Mircetic81 ,

Welkom terug op het KPN-forum! 

Wat betreft de ontvanger met (...) : Probeer eens het volgende : 

1/ Haal de ontvanger even helemaal van de stroom af. 

2/ Doe de ontvanger en de TV weer aan.

3/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen. 

4/ Geef een opdracht uitgebreid zender zoeken. 

Krijg je nu wel meer zenders in jouw zenderlijst? 

Zo ja, dan kunnen we een moderator vragen om een activatie te versturen….

 

En ik begrijp dat je aan één ontvanger genoeg hebt. Als je één abonnement opzegt, dan worden je maandelijkse kosten met vijf euro verminderd. 

Als je opzegt, dan krijg je van KPN een retourdoos opgestuurd. Wacht die doos even af…. 

 

Hoe kun je één Digitenne-abonnement opzeggen?  

De manier om dat te doen is afhankelijk van wat je hebt. Heb je je Digitenne abonnement “gratis” (maar wel 5 euro huur) bij Interactieve TV? Dan betaal je dus alleen maandelijks voor de kastjes. Die kun je zelf aan en uitvinken in MijnKPN. Als je een "los" Digitenne abonnement hebt, kun je het beste telefonisch opzeggen via 0800-0402. dan ben je het snelst geholpen. Hieronder in de link leggen we de verschillen en opties uit.

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen/digitenne-opzeggen.htm

 

@Andrea_Mircetic81 

Heb je nu beeld op alle zenders? 

 


Hi, Ja ik heb nu beeld op all zenders, hartstikke bedankt!

 

Nu nog een antenne terugsturen en heb ik alles voor elkaar :)

 

Nogmaals dank!


Super! Dank voor de terugkoppeling, @Andrea_Mircetic81 


Reageer