Skip to main content

Mijn box doet niet meer lichtjes doen het niet meer  hoe kan ik een nieuwe  krijgen

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

@Rafaklein Al je gegevens ingevuld of via de telefonische helpdesk een vervangend kastje geregeld?


Ik heb het idee dat het profiel gevuld is. Klopt dat @Bram_  ? 

 

 


@Rafaklein 

Als je het Forum profiel  inmiddels hebt aangevuld met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer, dan kan @Bram_ jou een nieuwe ontvanger sturen. 

 

 


Hi @Rafaklein. De nieuwe ontvanger is naar je onderweg. Het kostte even wat tijd omdat het in dit geval niet ging om een Digitenne ontvanger maar een gewone TV ontvanger. Laat je weten als deze is binnen is?