Ik heb recent 2 kaarten teruggestuurd ivm omruilen.
Nu betaal ik ineens 24,37 ipv 15,50.
Waarom? Ik heb nl. hetzelfde aantal gehouden
Beantwoord
Digitenne dubbel betalen
Beste antwoord door PeterG
Je vroeg waarom het bedrag hoger is terwijl je nog steeds 3 ontvangers hebt. Dat zie ik nog niet beantwoord dus:
Je had eerst 2 extra ontvangers (in totaal 3) gratis omdat je die voor juli 2011 gekocht hebt. Dat doet KPN al een jaar of 7 dus niet meer. Iedereen die v.a. dat moment Digitenne neemt betaalt huur voor de extra ontvangers.
De oude garde gaat daar nu ook onder vallen i.v.m. de vernieuwing van het uitzendsysteem (wordt HD). De oude apparaten ondersteunen dat niet. En voor het nieuwe systeem is alleen huurapparatuur à € 5 per stuk per maand te krijgen.
Vandaar dat je met 2 extra ontvangers (tot. 3) nu € 10 per maand meer kwijt bent. Net als abonnee's die sinds ca. 2010 Digitenne hebben genomen.
Bekijk origineelJe had eerst 2 extra ontvangers (in totaal 3) gratis omdat je die voor juli 2011 gekocht hebt. Dat doet KPN al een jaar of 7 dus niet meer. Iedereen die v.a. dat moment Digitenne neemt betaalt huur voor de extra ontvangers.
De oude garde gaat daar nu ook onder vallen i.v.m. de vernieuwing van het uitzendsysteem (wordt HD). De oude apparaten ondersteunen dat niet. En voor het nieuwe systeem is alleen huurapparatuur à € 5 per stuk per maand te krijgen.
Vandaar dat je met 2 extra ontvangers (tot. 3) nu € 10 per maand meer kwijt bent. Net als abonnee's die sinds ca. 2010 Digitenne hebben genomen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.