Skip to main content
DIgitenne foutcode, half uur aan de telefoon...dan maar via deze weg. Graag word ik geholpen. Mvg Ronald
Hoi Ronnie06,



Is een bekend probleem. Jouw ontvanger is nog niet door KPN geactiveerd. Kijk maar is hier:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062



Wil je in dat topic je melden nadat je het volgende gedaan hebt?:



Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.



Het CAS-ID nummer staat in je menu en ook op de onderkant van jouw ontvanger.



(In dat andere topic komen vaker moderators langs, dus dan wordt je sneller geholpen.)
@Ronnie06, welkom op het Forum!



Zoals Noordzee al heeft genoemd, kan je dit melden in bovenstaand topic. Echter, indien je jouw CAS-ID nummer, postcode + huisnummer en klantnummer toevoegt en mij een seintje geeft kan ik je ook alsnog verder helpen!
ook ik heb dit probleem. Ik kan ineens alleen nog maar npo 1,2 en 3 ontvangen.

bij de andere zenders:Foutcode E016-0

mijn klantnummer is *.

noordeinde * aarlanderveen *.

Erg irritant dat ik vanavond niet kan kijken en niemand hierover kan spreken......



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
@tv ontvangst met ci module



Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.



Het CAS-ID nummer staat in je menu en ook op de onderkant van jouw ontvanger.



Als je sneller geholpen wil worden, meld je dan ook even hier:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062



Je kan eventueel ook bellen met 0800 - 0402, maar dan kom je vaak in een heel lange wachtrij...
Gegevens zijn toegevoegd...
@tv ontvangst met ci module ik zie dat je geholpen bent in het centrale topic! Fijn om te lezen 🙂 Nog een fijne zondag verder!
Ja.. gelukkig! En.. t werkt nog steeds...😁

Reageer