Skip to main content
Beantwoord

Digitenne (extra kastje) terug sturen

• March 1, 2021
  • 2 reacties
  • 103 keer bekeken

We hebben een extra digitenne kastje welke we willen terug sturen. Wat moet ik hiervoor doen?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Voorjaar. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Heb je deze Digitenne ontvanger al verwijderd uit het abonnement in MijnKPN? Op de pagina “Apparatuur terugsturen” lees je alles over het retour sturen van apparatuur. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Voorjaar. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Heb je deze Digitenne ontvanger al verwijderd uit het abonnement in MijnKPN? Op de pagina “Apparatuur terugsturen” lees je alles over het retour sturen van apparatuur. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 10, 2021

Hoi @Voorjaar. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Heb je deze Digitenne ontvanger al verwijderd uit het abonnement in MijnKPN? Op de pagina “Apparatuur terugsturen” lees je alles over het retour sturen van apparatuur. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag!