Skip to main content

Hallo,ik gebruik vandaag voor het eerst sinds september 2019 weer mijn 2e digitenne kastjeĀ op mijn tuin,we hebben er 2 op het zelfde abonnement. Thuis werkt prima maar hier heb ik alleen 1.2 en 3 en foutcode E016-0.

wat kan ik hieraan doen?

mvrgr



*Admin: gebruikersnaam aangepast i.v.m. huisregels

HalloĀ @Jan leukĀ Ā ,

Dit probleem komt vaker voor. Je kunt dit niet zelf verhelpen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je hetĀ Forum profielĀ  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.Ā En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.Ā 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Beste Noordzee, ik heb de gegevens ingevuld.Ā 
mvrgr


MooiĀ @Jan leukĀ ,

Wil je de ontvanger alvast aanzetten op NPO1 ?Ā 

De TV mag eventueel uitgezet worden.Ā 

Ā 

Want ik verwacht dat later vanavond het activatiesignaal verstuurt wordt en dat kan jouw ontvanger dan oppikken.Ā 

Ā 

Ā 


Beste Noordzee, ik zet hem op 1 staan en daar laat ik hem dan op. Het komt waarschijnlijk door het lange tijd niet gebruiken van dit kastje? Ik heb de betaalgegevens nog nagekeken maar het gaat er iedere maand af.Ā 
alvast mijn dank voorĀ deze snelle hulp. Ik zal laten weten of het heeft gewerkt


Hoi @Jan leuk, welkom op het forum! Ik heb je ontvanger het activatiesignaal opnieuw gestuurd. Hij zou het met een uurtje moeten doen!


Hoi Thomas, dank je . groet.


MooiĀ @Jan leukĀ ,

Wil je de ontvanger alvast aanzetten op NPO1 ?Ā 

De TV mag eventueel uitgezet worden.Ā 

Ā 

Want ik verwacht dat later vanavond het activatiesignaal verstuurt wordt en dat kan jouw ontvanger dan oppikken.Ā 

Ā 

Ā 

@Jan leukĀ 

HebĀ je inmiddels beeld op alle zenders?


Jazeker, ik maak nu een rondje door de kanalen en alles doet het. Mijn dank is groot heren. šŸ‘šŸ¼šŸ‘šŸ¼šŸ‘šŸ¼


Top:thumbsup_tone2: , En graag gedaan natuurlijkā€¦.Ā 

Ā