Skip to main content

digitenne blijft foutmelding E017-0 geven, ook nadat KPN erachter kwam dat een van de kastjes onjuist was geregistreerd, het maakt niet uit of ik een dag het ding aan laat staan. Ik betaal nu al maanden voor dit kastje zonder dat het doet wat het zou moeten doen. Wel heel jammer dat KPN alle contactmogelijkheden heeft afgesloten zodat ik de vraag hier moet stellen. Ik wil dat het kastje gaat werken, ik betaal er tenslotte al maanden voor. Daarnaast wens ik een schadevergoeding voor al de tijd dat ik betaal en niets ontvang.

Hallo @Frank Slootweg ,

Tijd voor een nieuwe activatie! 
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

ik heb mijn persoonlijke gegevens ingevuld, het digitennekastje staat 50km verderop, dus ik kan geen casnr. geven, wel kan ik aangeven dat het het kastje betreft die eerst een verkeerd nummer toegewezen gekregen had van KPN.


in de admin van KPN zou dit nr dus terug te vinden moeten zijn


@Frank Slootweg 

De activatie werkt alleen maar als het kastje aanstaat. Dus het is handig als je je hier weer meldt als de ontvanger aanstaat. 
 

En dan kun je ook gelijk het CAS-ID nummer doorgeven. 


ik ben al via de telefoon geholpen door een medewerker, dank je voor je reacties.