Skip to main content

Goedemorgen,

Al jaren digitenne gebruiker, vorige week internet,glasvezel etc opgezegd, vanwege verhuizing en nu alleen nog een digitenne abonnement. Zou 5 september ingaan, zenders opnieuw geïnstalleerd,  alleen ontvangst van npo1,2 en 3 en regionale zenders. Insteekkaart geprobeerd, werkt helemaal niet. Als ik in het menu kijk, staat er bij basis abonnement NEE, dit zou toch op JA moeten staan? moet mijn CAS-nummer niet opnieuw geactiveerd worden ***?

Wie kan mij helpen?

 

 

Hallo @Kick Wilstra ,

Zet de ontvanger alvast aan op NPO1. De tv kan eventueel uitblijven.

Wil je het snel geregeld hebben? Bel dan met 0800-0402.


 

Heeft het geen haast? 
 

Een moderator kan over een paar dagen een activatiesignaal versturen. (Momenteel zo’n drie dagen wachttijd.)  Laat de ontvanger wel aanstaan! Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Hoi @Kick Wilstra, welkom op ons forum! 
Ik zie dat je inmiddels contact gehad hebt met mijn telefonische collega's. 
Kom je er zo uit?


Nog niet opgelost. Ondertussen 2 nieuwe ontvangers gehad. Werken ook niet, blijken gedeactiveerd te zijn. Vandaag krijg ik weer een nieuwe ontvanger, maar gaat pas de 15e in zeggen ze. Deze moet vandaag in gaan. Wacht nu al bijna 2 weken.


 Vandaag krijg ik weer een nieuwe ontvanger, maar gaat pas de 15e in zeggen ze. Deze moet vandaag in gaan. Wacht nu al bijna 2 weken.

@Kick Wilstra 

Zet de ontvanger alvast aan op NPO1. De tv kan eventueel uitblijven. Dan ontvang je vanzelf het activatiesignaal.


Hij doet het. 


Mooi zo👍