Skip to main content

23 juli heb ik kpn gebeld met het verzoek om een insteekkaart te bestellen,ik heb digitenne al 20 jaar voor op de campingĀ en heb ook internet,tv en mobiel van kpn,omdat ik al een bestaande klant ben was het heel moeilijk om een losse insteekkaart te bestellen,maar na een half uur later werd ik teruggebeld door kpn het was toch mogelijk.Twee weken later kreeg ik een doos toegestuurd om mijn ontvanger op te sturen,maar nog geen insteekkaart en sinds vandaag is ook mijn digitenneabonnement opgezegd door kpn,wat nu?

Hallo @Yvon21Ā ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je hetĀ Forum profielĀ  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.Ā En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.Ā 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Ik ben vanavond in de winkel van kpn geweest en daar heeft de medewerker een insteekkaart besteld,ik kreeg al een bevestiging via e-mail van de bestelling,


Hallo @Yvon21, excuses dat dit zo moeizaam is verlopen. In ieder geval goed om te lezen dat je uiteindelijk goed geholpen bent in de KPN winkel.Ā 


Volgens mijn nieuwe abonnement hussel incl.digitenne wat vandaag ingaat 9 augustus zou ik dus ontvangst moeten hebben ook via digitenne maar bij de status van digitenne staat dat ik geen abonnement heb,hij staat op nee,kan iemand bij kpn de status op ja zetten?

Ā