Skip to main content
Antwoord

Digitenne insteekkaart werkt niet meer

• June 7, 2019
  • 11 reacties
  • 246 keer bekeken

We gebruiken de digitenne insteekkaart alleen 's zomers op het terras. Vorig jaar nog gewoon gewerkt, maar nu werkt het niet meer. Er worden geen kanalen gevonden.

Beste antwoord door Alex van KPN

Bij deze besteld. Dinsdag na 15 uur kan het daar worden omgeruild. Nog even belangrijk, de antenne hoeft niet retour. Deze heb je namelijk nog nodig.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Casey
Wijsgeer
  • June 7, 2019

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 7, 2019
Is het gelukt met behulp van de link van Casey?
Heb je inmiddels de omwisseling gedaan?

Mocht je je nog afvragen waarom er geen insteekkaart meer geleverd wordt?:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/waarom-geen-digitenne-insteekkaart-meer-na-de-omruiling-dit-is-de-reden-466163

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Ha @Ad1964, welkom! Ik zie dat je de twee belangrijkste linkjes van Casey en Noordzee hebt gekregen. Hier in staat alle info die je nodig hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze hier gerust!

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 8, 2019
Ik begrijp dat de insteekkaart niet meer gaat werken. Ik heb echter nooit de nieuwe ontvanger gehad. De omruiltool geeft aan dat ik deze wel heb gehad, maar dat is dus niet het geval. Hoe nu verder te handelen?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 8, 2019
@Marcia_ wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Zij kan dan voor jou de omwisseling regelen buiten de tool om.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 8, 2019
Done

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
Hi all, ik neem het even van Marcia over.

Dan ga ik alsnog je insteekkaart omruilen voor een ontvanger. De omruiling vindt plaats bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Neem dan de apparatuur mee in een doosje en je ID-bewijs. Dit moet wel dezelfde achternaam hebben als de contractant.

Dit zou bij de Coop in Terwolde kunnen. Is dat in orde?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 8, 2019
Prima. Bedankt

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 8, 2019
Bij deze besteld. Dinsdag na 15 uur kan het daar worden omgeruild. Nog even belangrijk, de antenne hoeft niet retour. Deze heb je namelijk nog nodig.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 12, 2019
Omwisseling is gelukt. We hebben weer beeld. Bedankt voor de support!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
Top, fijn om te lezen en uiteraard graag gedaan.