Door het niet correct doorvoeren van een kamernummer door een medewerker van de helpdesk, is het pas op 29 december mogelijke de glasvezelaansluiting van mijn 89-jarige schoonmoeder over te huizen naar een zorginstelling. Na ruim 3 uur bellen, en diverse malen de (geresette) digitenne proberen aan te sluiten, begin ik "wat" moedeloos te worden. Belofte van het opsturen van een nieuwe digitenneset (20 december) is niet nagekomen, resetten van de eerste set lukt niet. Vandaag 22-12-2022 opnieuw de toezegging van een andere digitenneset gekregen. Het is dat mijn alleenstaande schoonmoeder geen veranderingen zoals andere afstandsbediening en/of telefoonnummer meer aan kan. Zelf zou ik het wel weten.....KPN.....als het werkt, werkt het over het algemeen goed......maar voor dat het zover is.......Â
Gestart dd 6 december, na ruim 3,5 uur telefoneren en 1 digitenneset (tweede onderweg) uitzicht op een rustige kerst in het verzorgingshuis en misschien wel een aansluiting op 29 december…..Prettige kerstdagen KPN Â
Â
Los dit nu eens netjes op KPN; stuur een monteur langs voor de kerstdagen, dan kan deze 89 jarige TV-kijken en Bellen met haar familie!!!!
Â
Admin: afgesplitst