Skip to main content
Antwoord

Digitenne kabel is stuk. Ik wil graag een nieuwe

• September 30, 2022
  • 11 reacties
  • 103 keer bekeken

Goeden dag. Mijn kabel tussen de ontvanger en antenne is stuk. Weet dit zeker, want heb nl een andere geprobeerd en die werkte gewoon. Zou er een nieuwe opgestuurd kunnen worden?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @hedilive. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de kabel naar jouw antenne defect is. Ik zie in onze systemen dat één van mijn collega's inmiddels al een nieuwe antenne heeft toegestuurd. Is het probleem daarmee verholpen of kan ik nog iets voor jou betekenen?

@hedilive We hebben niets meer van je gehoord. Dus ik ga er vanuit dat een nieuwe antenne het probleem heeft verholpen. Anders weet je ons te vinden. 😊

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

• September 30, 2022

Hoi @hedilive ,

Een nieuwe antenne is dan nodig.Je hebt neem ik aan een binnenantenne?

Als je je forumprofiel invult, komt er vanzelf een moderator om het te regelen.

• Auteur
  • September 30, 2022

profiel is aangevuld

• September 30, 2022

profiel is aangevuld

Top, even afwachten dan!

• Auteur
  • September 30, 2022

Is inderdaad een binnen antenne.

• Auteur
  • October 1, 2022

Wat een waardeloos gebeuren bij KPN. Schandelijk zoals je behandeld wordt in de KPN-winkel en op internet niet verder kom om het probleem opgelost te krijgen.

Simpel een nieuwe antenne met een nieuw kabeltje is niet te regelen., ik ga nu alles inpakken en retour sturen. Als je belt met KPN krijg je geen of nauwelijks iemand aan de telefoon en na 16 minuten aan de telefoon gewacht te hebben wordt zomaar de verbinding verbroken.

Ben erg teleur gesteld in de handelwijze van KPN.

• October 1, 2022

@hedilive ,een reactie van een moderator kan enkele dagen duren...

• Auteur
  • October 1, 2022

Dus dan maar enkele dagen geen tv kijken,,, nou bedankt KPN…...😪

• October 1, 2022

Dus dan maar enkele dagen geen tv kijken,,, nou bedankt KPN…...😪

De klantenservice zou het normaal gesproken ook moeten kunnen.Probeer anders eens via Facebook, dat gaat misschien sneller.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @hedilive. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de kabel naar jouw antenne defect is. Ik zie in onze systemen dat één van mijn collega's inmiddels al een nieuwe antenne heeft toegestuurd. Is het probleem daarmee verholpen of kan ik nog iets voor jou betekenen?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 9, 2022

Hoi @hedilive ,

Een nieuwe antenne is dan nodig.Je hebt neem ik aan een binnenantenne?

Als je je forumprofiel invult, komt er vanzelf een moderator om het te regelen.

@hedilive 

En werkt de nieuwe binnenantenne? 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 24, 2022

Hoi @hedilive. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de kabel naar jouw antenne defect is. Ik zie in onze systemen dat één van mijn collega's inmiddels al een nieuwe antenne heeft toegestuurd. Is het probleem daarmee verholpen of kan ik nog iets voor jou betekenen?

@hedilive We hebben niets meer van je gehoord. Dus ik ga er vanuit dat een nieuwe antenne het probleem heeft verholpen. Anders weet je ons te vinden. 😊