Skip to main content

Goeden dag. Mijn kabel tussen de ontvanger en antenne is stuk. Weet dit zeker, want heb nl een andere geprobeerd en die werkte gewoon. Zou er een nieuwe opgestuurd kunnen worden?

 

Hoi @hedilive ,

Een nieuwe antenne is dan nodig.Je hebt neem ik aan een binnenantenne?

Als je je forumprofiel invult, komt er vanzelf een moderator om het te regelen.


profiel is aangevuld

 


profiel is aangevuld

 

Top, even afwachten dan!


Is inderdaad een binnen antenne.


Wat een waardeloos gebeuren bij KPN. Schandelijk zoals je behandeld wordt in de KPN-winkel en op internet niet verder kom om het probleem opgelost te krijgen.

Simpel een nieuwe antenne met een nieuw kabeltje is niet te regelen., ik ga nu alles inpakken en retour sturen. Als je belt met KPN krijg je geen of nauwelijks iemand aan de telefoon en na 16 minuten aan de telefoon gewacht te hebben wordt zomaar de verbinding verbroken.

Ben erg teleur gesteld in de handelwijze van KPN.

 

 


@hedilive ,een reactie van een moderator kan enkele dagen duren...


Dus dan maar enkele dagen geen tv kijken,,, nou bedankt KPN…...😪


Dus dan maar enkele dagen geen tv kijken,,, nou bedankt KPN…...😪

De klantenservice zou het normaal gesproken ook moeten kunnen.Probeer anders eens via Facebook, dat gaat misschien sneller.


Hoi @hedilive. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de kabel naar jouw antenne defect is. Ik zie in onze systemen dat één van mijn collega's inmiddels al een nieuwe antenne heeft toegestuurd. Is het probleem daarmee verholpen of kan ik nog iets voor jou betekenen?


Hoi @hedilive ,

Een nieuwe antenne is dan nodig.Je hebt neem ik aan een binnenantenne?

Als je je forumprofiel invult, komt er vanzelf een moderator om het te regelen.

@hedilive 

En werkt de nieuwe binnenantenne? 


Hoi @hedilive. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de kabel naar jouw antenne defect is. Ik zie in onze systemen dat één van mijn collega's inmiddels al een nieuwe antenne heeft toegestuurd. Is het probleem daarmee verholpen of kan ik nog iets voor jou betekenen?

@hedilive We hebben niets meer van je gehoord. Dus ik ga er vanuit dat een nieuwe antenne het probleem heeft verholpen. Anders weet je ons te vinden. 😊