Skip to main content
het gaat over een blokkade

ik wil graag iemand spreken



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

ik kan nog steeds niet kijken
Hallo @daphne sonnemans , je kunt KPN even bellen, chatten of anderszins als je eerder geholpen wilt worden.
@daphne sonnemans is het inmiddels gelukt om contact te krijgen met de KPN?
@daphne sonnemans



Waarschijnlijk heb je nu geen beeld op alle zenders via Digitenne. Mogelijk ontvang je hooguit NPO 1/2/3 en je regionale zender. Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens een foutcode te zien krijgt.



Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.



Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.



Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Hallo @daphne sonnemans Hoe is de situatie nu? Heb je al contact gehad met de klantenservice en is je probleem opgelost? Als je nog hulp nodig hebt kijk ik met alle plezier met je mee, natuurlijk. Kun je het één en ander dan iets verder toelichten? Herken je Noordzee's suggestie en zie je wellicht ook een foutcode op je ontvanger? Ik hoor het graag!
Hallo ik kan nog steeds niet kijken ik heb een fout code EO 16-0
EEn al mijn rekening zijn betaald dus ik snap er nog steeds niks van waarom ik niet kan kijken
HHallo ik wil even doorgeven dat ik wel tv kan kijken maar er blijft een balk in het midden van mijn beeld staan en daar op staat

UW Digitenne abonnement is momenteel geblokkeerd vanwege een betalingsachterstand maar dat klopt niet alles is helemaal betaald
hallo ik ben nu heel blij want ik kan gewoon weerTV kijken ik wil jullie heel graag bedanken daar voor M.V.G Daphne

En een fijne koningsdag
Ha @daphne sonnemans Wat goed om te horen dat het al is opgelost. Ik vermoed dat er iets niet goed stond in de administratie en dat dit nu verholpen is. Fijn weekend!
Sommige problemen lossen zich vanzelf op. 🤔

Reageer