Skip to main content

Ik heb een digitenne kastje, maar als ik hem in de stroom steek doet hij het niet ? 
 

 

@S.rutten Ook niet als u de installatie aanwijzingen volgt Digitenne activeren en gebruiken in een paar stappen | KPN ?


Ik heb een digitenne kastje, maar als ik hem in de stroom steek doet hij het niet ? 
 

 

Hallo @S.rutten , heb je deze als onderdeel van je tv-pakket in bruikleen van KPN of anderszins?

 


Op zijn minst moet het display op de ontvanger aan gaan. Let op, op de achterkant van het kastje (bij de ZXV7200 ontvanger, op de Rebox niet) zit ook nog een aan/uit schakelaar!


Welkom op het forum @S.rutten! Ik zie een paar uitstekende tips. Is het daarmee gelukt alles weer aan het werk te krijgen?


@S.rutten 

Doet de ontvanger het al? 

Zo niet? : 

@Bram_  wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.