Skip to main content
Goedemorgen

Ik heb twee nieuwe Digitenne kastjes en beide binnen een week geactiveerd. Een weer in de doos want die is voor de camping. Op de camping aangekomen, wat overigens wel meer dan een maand later was, deden alleen 1,2, 3 en de regionale het. Hier op het forum gelezen dat het kastje dan weer opnieuw geactiveerd moet worden bij KPN.

Ik begrijp dat ik dan het CAS nummer bij de hand moet hebben, dat heb ik opgezocht in het menu, maar dan?? Kan iemand mij hier a.u.b. verder mee helpen.

Bij voorbaat dank

Peter.
Hi Peter, welkom hier. Mijn advies is om de ontvanger helemaal te resetten naar fabrieksinstellingen en daarna de zenders te zoeken. Hierbij is het belangrijk dat je de juiste provincie selecteert, ik vermoed dat dit nu hier fout gaat omdat je het op je thuislocatie hebt geactiveerd. Laat het me weten of dit is gelukt. Zo niet, zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens?
Hoi

Ja. Had ik allemaal al gedaan maar blijf fout E0170-E krijgen. Ik begrijp dat mijn kastje nu weer geactiveerd moet worden.

Ik heb inmiddels wel mijn profiel aangepast. Nu weet ik niet verder te handelen. Waar ik mijn CAS nummer enzo moet ingeven.

Bedankt
Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.



Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Beste Noordzee

Ik word i.d.d. schijnbaar te oud voor dit alles maar waar vind ik dan "persoonlijke opmerkingen"

Heb zowel " mijn KPN" als het forum van onder naar boven en van links naar rechts doorgespit maar?.............

Alvast weer bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet

Peter.
Hoi Noordzee

Ikdenk het gevonden te hebben en heb het CAS nummer in mijn persoonlijke berichten geplaatst.

Alvast bedankt voor je geduld en begrip.

Met vriendelijke groet

Peter.
“Ik word i.d.d. schijnbaar te oud voor dit alles “



Hebben meer mensen last van hoor! 😉
Fijn @Peter Rommen !



Nu is het de beurt aan een moderator. Die gaat jouw ontvanger vanaf afstand activeren. Even geduld nog.....
Dankjewel

👍
Dankjewel, ik zie bij 'Persoonlijke opmerkingen' echter niets staan. Zou je alsnog je CAS ID daar willen invoeren? Een privébericht naar mij is ook prima.