Skip to main content
Beantwoord

Digitenne koppelen aan MijnKPN

• November 11, 2020
  • 3 reacties
  • 165 keer bekeken

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. 2 abonnementsnummers. Ik kom van telfort en wil graag alles in mijnkpn zichtbaar hebben. Graag dit aanpassen.

Andre.

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Rutger van KPN

@Andre Klinkhamer Welkom op het forum en bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik heb een verzoek gedaan om de klantnummers samen te voegen. Je ontvangt een e-mail met meer informatie! 

Zodra dit gedaan is zal je ook Digitenne terugzien in mijn KPN. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 12, 2020

Hallo @Andre Klinkhamer ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummers en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

• Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Hallo Noordzee,

Alles toegevoegd. Alvast bedankt.

André

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 17, 2020

@Andre Klinkhamer Welkom op het forum en bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik heb een verzoek gedaan om de klantnummers samen te voegen. Je ontvangt een e-mail met meer informatie! 

Zodra dit gedaan is zal je ook Digitenne terugzien in mijn KPN.