Skip to main content

Mijn digitenne kastje ZXV7200 doet helemaal niets meer. Bij aandoen dan komt de zender wel naar voren maar via afstandsbediening is de digitenne niet meer te beinvloeden. 

Ik heb al een nieuwe afstandsbediening geprobeerd en ook de batterijen vervangen maar ligt puur aan het kastje van Digitenne

Hoi @DennisSdam ,

Dat wordt vast een omruil voor een nieuwe ontvanger. 
 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 

Je kunt anders ook bellen met 0800-0402. Daar kun je de omruil ook regelen. 


Waar vind ik persoonlijke opmerkingen? Ik ben nu op mijn werk nog en niet in de biirt van mijn Digitenne kastje maar waar kan ik hier de CAS-ID vinden?


@DennisSdam 

Persoonlijke opmerkingen vind je in het forumprofiel. 
 

Voor het CAS-Id moet je thuis even kijken, maar je kunt nu wel al de rest invullen. 


Hallo @DennisSdam Welkom hier en goed om te zien dat Noordzee je al op het juiste spoor heeft. Ik kan je inderdaad verder helpen, dus als je de nodige gegevens en het CAS-ID paraat hebt lees ik het graag! 


Noordzee of Bart, hoe kan ik jullie prive berichten omtrent mijn digitenne?

 


@DennisSdam 

Dat is niet de bedoeling van dit forum. De gegevens die jij plaatst in het forumprofiel zijn grotendeels niet zichtbaar voor anderen. Klik maar is op de blauwe letters van mijn naam. 

Als al jouw gegevens bekend zijn, dan kan Bart jou mogelijk een andere ontvanger sturen. 

 

Dus : 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Beste Noordzee,

 

Ik ben niet bekend met dit Forum en vind het nogal een rare manier van doen om zo mijn Digitenne probleem aan de kaak te stellen. Nogmaals, ik weet niet beter dat ik mijn gegevens wat jij mij vroeg openbaar heb gesteld en mocht dat niet zo zijn dan is dat omdat ik niet weet hoe het wel moet. 

Ik ga KPN maar gewoon bellen want hier ben ik niet tevreden mee.


Als je op de groene letters klikt, dan kom je bij jouw gegevens uit. Je het daar al eerder wat ingevuld, maar niet alle gevraagde gegevens.  Zonder de gegevens kan Bart jou niet verder helpen met een eventuele omruiling.  


@DennisSdam, privé is niet zo handig omdat niet iedereen elke dag werkt dus dan kan het langer duren. Mocht je het CAS-ID nog vinden kan je die in jouw profiel noteren bij persoonlijke opmerkingen (overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators). Dan kan ik kijken of we hem kunnen omruilen.

Bellen kan uiteraard ook! Laat je ons even weten als je gekozen hebt om hiervoor te bellen?


@DennisSdam 

Heb je de omruil inmiddels telefonisch kunnen regelen?


Hallo @DennisSdam Hoe is het nu? Is het al gelukt met de ontvanger? Vanzelfsprekend help ik je graag als het nog nodig is. 

Nog even wat toelichting. Je hebt nu het KPN Forum gevonden; een uitstekende plek om hulp te zoeken bij vragen over onze producten. Het gaat hier alleen wat anders dan bij de klantenservice. Op het forum zijn tal van geïnteresseerde klanten (zoals Noordzee bijvoorbeeld) actief, die graag met je meedenken en je advies geven. Het idee is dat klanten elkaar helpen. Uiteraard zijn er ook medewerkers van KPN actief, Susan en ik bijvoorbeeld. Wij zorgen dat informatie goed vindbaar is en dat gesprekken goed verlopen. Uiteraard helpen we ook waar hulp vanuit KPN vereist is. Dat gebeurt echter zoveel mogelijk openbaar, zodat iedere forumgebruiker de informatie kan lezen en er iets aan heeft. Hier lees je er iets meer over. Voor rechtstreeks en individueel contact kun je altijd bij de collega's aan de telefoon (0800-0402) of via de chat op de website terecht. 

 


Reageer