Skip to main content

Goedenavond. 

Wij hebben problemen met het vast lopen van het beeld van 1 van de kastjes heb hem gewisseld met een andere en toen had ik geen last meer dus wil graag 1 nieuw ontvangen en dan de oude terug sturen.

M.v.r.g. Chris Westerhof 

Hallo @Mondeo02 Als ‘ie echt kapot is, gaan we de ontvanger omwisselen. Maar zou je eerst de ontvanger willen resetten? Meestal lost dat de kwestie direct op. 


Dit heb ik allemaal al geprobeert 


Kun je dan iets meer vertellen over wat er precies gebeurt en wanneer, @Mondeo02 ? En wat voor antenne gebruik je? En waar heb je deze geplaatst? Welke type ontvanger heb je eigenlijk?

Hoe meer je vertelt over hoe je het één en ander hebt aangesloten en wát je allemaal hebt geprobeerd, des te beter. Zo wordt het voor onze community veel eenvoudiger om je goede tips en adviezen te geven over je probleem. Als je ontvanger echt defect is, wordt ‘ie uiteraard vervangen, maar het is wel belangrijk om zoveel mogelijk uit te sluiten. 


V5 antenne buiten op een mast en de rest zoals het hoort aangesloten


@Mondeo02 ,

Jij geeft wel heel weinig informatie aan @Bart_ om een idee te krijgen van het probleem. 
 

Kun je eens een foto posten? 
 

En heb je al de optie uitgebreid zenders zoeken geprobeerd nadat je bent teruggegaan naar de fabrieksinstellingen? 


Ik heb eerst hier naar vergelijkbare problemen gekeken en daar de oplossingen van uitgeprobeerd.

En niets heeft geholpen dus mijn conclusie is dat de ontvanger defect is .

Ik heb zelfs nog 2 andere v5 antennes geprobeert.


Ik heb inderdaad wel meer informatie nodig, @Mondeo02 , om uit te sluiten dat er niet iets anders speelt en om zeker te weten dat vervangen de oplossing is. 


Mocht je dit probleem overigens liever direct en persoonlijk willen bespreken, dan verwijs ik je graag naar de klantenservice via 0800-0402. Ze zijn ook te bereiken via de chat op de website. Het KPN Forum is er op ingericht dat onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met tips en advies. Zo worden er veel mensen in één keer geholpen. 


Na drie jaar zijn deze Rebox ontvangers gewoon gaar.

Wij hebben er ook van meerdere last van.

Licht niet aan de antenne, signaal 100%

Resetten naar fabrieks instelling help ook niet.

Gelukkig kan je ze gratis omruilen maar wel omslachtig.