Skip to main content

Beste lezer,

Digitenne geeft alleen ned1, 2 en 3 weer. Volgende zenders geven een foutmelding dat de smartcard niet werkt. Er zijn wel 30+ zenders gevonden met scannen en er wordt ook even weergegeven welk programma er op dat moment is. Echter bijbehorend beeld is er niet. Wat is hier mis? Het is een nieuwe tv met DVB-T2 ontvanger.

Hallo @eglantier ,

Een moderator gaat een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, op het CI+-module en op het doosje.

Het kan wel enige dagen duren voordat je aan de beurt bent. Heeft het haast? Bel dan met 0800-0402. 


Beste,

IK heb de gevraagde gegevens ingevuld op het forum-profiel. Dank je voor de reactie, ik ga over enkele dagen eens proberen of het opgelost is. 


@eglantier

Het activatiesignaal werkt alleen maar als jouw TV aanstaat. Dus laat de TV zover dat mogelijk is vanaf morgen aanstaan. 


Beste Noordzee,

Ik heb geen aparte ontvanger, alleen een Cl+ module (insteekkaart). Moet in dit geval de TV dan ingeschakeld blijven?

Groeten, Gre


Klopt @eglantier ,

Ik verwacht vanavond geen activatiesignaal meer, dus zet de TV morgen maar aan. 


Hallo @eglantier, het activatiesignaal is verstuurd. Als het goed is moet je straks bij alle zenders weer beeld hebben.Â