Skip to main content

Goede middag,

 

ik wl graag digitenne naast mijn huidige ITV abonnement voor gebruik op de boot, echter kan ik deze niet aanvragen voor 5 euro omdat het systeem bij de klantenserice blijft aangeven dat er op mijn adres geen ontvangst is. wel kunnen ze mij een abonnement voor digitenne verkopen voor 18 euro op het zelfde adres?
2 jaar geleden heb ik op het huidige adres ook gewoon digitenne gehad zonder problemen.

tevens is er via MijnKPN ook geen digitenne aan te vragen met mijn ITV abonnement

graag zou ik toch een oplossing zien om toch de digitenne voor 5 euro te krijgen zoals beloofd word via de website.

Wat raar @Bossers ! 

Ik stel voor dat een moderator dan een korting op jouw abonnement gaat inboeken, zodat je dan alsnog 5 euro per maand gaat betalen. 

Maar dan zou je dus wel een abonnement voor 18 euro moeten bestellen. Laten we eerst even de reactie van een moderator afwachten. 
 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is


Mijn profiel is aangepast 


Dag @Bossers! Ik wilde met je meekijken, maar dat lukt niet, want je gegevens zijn niet goed opgeslagen in je profiel 😞. Kun je nogmaals je gegevens in vullen in je profiel en hier een seintje willen geven als je dit gedaan hebt? :innocent:


Dag Lisa,

Nu is het wel gelukt om de gegevens op te slaan


Dag @Bossers! Mijn eerste indruk... Ik begrijp niet zo goed waarom het niet mogelijk is.

Voorheen kregen TFT klanten met een te lage kopersnelheid de mogelijkheid om Digitenne te nemen via KPN. Hier kregen ze korting  op. Let op: Dit gold voor daar waar de bandbreedte te laag was voor iTV ontvangers. Ik zie dat er tegenwoordig glasvezel beschikbaar is op jouw adres en dus dit aanbod voor Digitenne niet meer geldt. 
Nu valt mij op, dat bij de omzetting naar bijv. KPN Hussel 50, Digitenne niet gekozen kan worden als optie. Wellicht zijn de masten gedraaid na de aanleg van glasvezel? Ik heb geen idee. Aan de andere kanT kan ik wel een los Digitenne abonnement bestellen t.w.v. €18,00. Je bent het vast met me eens. Dat is natuurlijk gek. Als het abonnement los besteld kan worden, dan moet het ook te bestellen zijn in een Hussel-abonnement. Ik vraag dit voor je na, want ik weet het antwoord niet.

Ik ben je nog een antwoord verschuldigd. Je hoort van me.


@Bossers @Lisa 

Op dit moment is het bij Telfort glasvezelaansluitingen niet mogelijk om een losse Digitenne ontvanger toe te voegen maar goed nieuws! Op zeer korte termijn gaat dit wel kunnen. Het bestelsysteem wordt hier momenteel op aangepast en de verwachting is dat dit in de loop van volgende week besteld kan worden. Mocht het je volgend weekend nog niet lukken via MijnKPN, zou je dan weer aan de bel willen trekken hier? 

bron : 

moderator Maja 

 


Super @Noordzee


@Bossers @Lisa 

Op dit moment is het bij Telfort glasvezelaansluitingen niet mogelijk om een losse Digitenne ontvanger toe te voegen maar goed nieuws! Op zeer korte termijn gaat dit wel kunnen. Het bestelsysteem wordt hier momenteel op aangepast en de verwachting is dat dit in de loop van volgende week besteld kan worden. Mocht het je volgend weekend nog niet lukken via MijnKPN, zou je dan weer aan de bel willen trekken hier? 

bron : 

moderator Maja 

 

@Bossers 

We zijn een week verder.

Is het al gelukt om Digitenne te bestellen? 


Ik ben deze week niet thuis en heb nog niet gekeken. 

Ik ga komende zondag weer kijken of het lukt. 

 

Bedankt voor je hulp 


Het is gelukt, ik heb vandaag digitenne besteld.

Bedankt