Skip to main content

Hallo, wij zijn in Januari 2020 al verhuisd naar buitenland. Digitenne opgezegd, kastje terug gestuurd. maar de KPN blijf geld incasseren van onze rekening. We hebben daarna nog een aantal keer opgezegd maar dat helpt niet, weet iemand wat we nog meer kunnen doen. Heb ook al gebeld met KPN en kreeg een medewerker aan die lijn die zei dat onze verhuizing was afgekeurd, Hoezo, ik maak zelf wel uit of we verhuizen. 

Hoi @Zweden. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw Digitenne abonnement niet is opgezegd. Heeft mijn collega het abonnement alsnog voor jouw geannuleerd of loopt het abonnement nu nog steeds door? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor jouw uitzoeken. Ik hoor graag van je!


Hoi @Zweden. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw Digitenne abonnement niet is opgezegd. Heeft mijn collega het abonnement alsnog voor jouw geannuleerd of loopt het abonnement nu nog steeds door? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor jouw uitzoeken. Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer