Skip to main content
Beantwoord

Digitenne noodpakket

• June 12, 2021
  • 7 reacties
  • 99 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb gisteren digitenne noodpakket aangesloten. Maar ontvang nu alleen 1 2 3. Bij de andere zenders geeft hij een foutmelding E016-0. Hoe kan ik alle zenders ontvangen. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Marti19. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je alleen maar de NPO zenders kan bekijken op jouw Digitenne ontvanger. Helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om deze ontvanger te activeren. Ik heb daarom dit zojuist doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij hebben deze mogelijkheid wel. Een ontvanger wordt doorgaans binnen 1 werkdag geactiveerd. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

wjb
Wijsgeer
  • June 12, 2021

Dat betekent dat die Digitenne ontvanger nog niet geactiveerd is.

Ik hoop dat er snel een moderator zal reageren die dit kan regelen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Marti19. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je alleen maar de NPO zenders kan bekijken op jouw Digitenne ontvanger. Helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om deze ontvanger te activeren. Ik heb daarom dit zojuist doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij hebben deze mogelijkheid wel. Een ontvanger wordt doorgaans binnen 1 werkdag geactiveerd. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 12, 2021

Oké dan wacht ik nog even. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 13, 2021

Helaas nog geen reacties gehad. Is nog steeds niet verholpen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 13, 2021

De eerstvolgende werkdag is dan ook morgen, maandag.

Gisteren was het zaterdag en vandaag dus zondag. Officieel geen "werkdagen”.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 14, 2021

Goed nieuws ik heb nu alle zenders 😀

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat goed om te lezen dat het weer werkt! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. :blush: