Skip to main content

Wij hebben hier het zelfde probleem. Verhuisd naar verzorgingshuis en de monteur kan pas volgende week woensdag. Dus noodpakket, net weer gebeld voor hulp maar volgens de service lijn klopt dat want het is een noodpakket. De dame van gisteren,  toen ook gebeld, was een stuk vriendelijker en geeft nog geprobeerd om via het cas nummer te resetten.  Hoe zit het nu dan echt?

Hallo @Linie36 ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Hi @Linie36, we hebben geen reactie meer van je gezien en er is ook niets ingevuld in je profiel. Ik hoop dat dit inhoudt dat het alsnog goed is gekomen met de zenders!

Mocht ik me daar in vergissen, zou je dan alsnog de gevraagde gegevens in willen vullen en het hier willen laten weten als je dat hebt gedaan? 🙂


Hallo @Linie36 ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

@Linie36 

Graag nog even reageren op bovenstaand verzoek, dan kan een moderator de activatie (laten) verzorgen.

Je hebt nu overigens ook de regionale zender(s) werkend. 


We hebben geen reactie meer van je ontvangen en ik hoop dat dit inhoudt dat het via een andere weg gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel 🙂