Skip to main content

In het direct online pakket wat ik gekregen heb ivm vertraging van de glasvezel aansluiting zit ook een Digitenne ontvanger. Echter daar heb ik met de bijgeleverde binnen antenne nauwelijks ontvangst mee in Middelburg, ik probeer hem te richten naar de TV mast in Goes, de NPO zenders doen het dan soms (met veel verstoring).

De antenne die er bij zit (Funke V5 geloof ik) lijkt wel geschikt om buiten te gebruiken, dan heb ik nog een buiten montageset nodig denk ik, met in ieder geval een langere kabel en beugel om de antenne buiten te kunnen monteren.

Is het mogelijk dat deze naar mij opgestuurd wordt? Mijn glasvezel aansluiting is naar verwachting pas op z'n vroegst 30 april gereed, dus in de tussentijd is het wel handig als ik normaal TV zou kunnen kijken!

Ik zag je berichtje in je andere topic., @Jeroen06 .  Ik heb deze daarom ook even op mijn naam gezet.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt? 


Hoi @Erwin_ , ik heb mijn profiel aangevuld met NAW gegevens, plus m'n klantnummer. Dat moet voldoende zijn lijkt me? Alvast bedankt!


Hoi, het lukt mij niet om vanuit hier een setje te sturen. (dit zal er mee te maken hebben dat je digitenne niet als zelfstandig pakket hebt)

Ik heb je een privéberichtje gestuurd. Kun je daar op reageren?


Voor de meelezer: We hebben afgesproken dat @Jeroen06 zelf een setje koopt en dat de kosten door mij vergoed worden.

Â