Skip to main content
Hallo, Ik heb de nieuwe digitenne ontvanger laten afleveren op een afhaalpunt. Vandaag daar naartoe gerden, krijg ik de ontvanger niet mee omdat ik de oude meteen moet inleveren. Dit kan ik nergens terugvinden in de beschrijvingen van de omruiling en als ik hem thuis had laten afleveren dan zou ik een paar dagen later een retour doos ontvangen voor de oude. Hoe los ik dit nu op?
Hallo Gemwin,



Je kan kiezen uit twee mogelijkheden:




  1. Inderdaad direct omruilen op een afhaalpunt. Let op: Niet je antenne inleveren, die heb je ook nodig bij de nieuwe ontvanger.
  2. Thuis laten afleveren, maar dat kost 10 euro. Omwisselen op een afhaalpunt is gratis.

Dit is inderdaad erg vreemd, de oude ontvangers die hoeven niet terug, want die heb je toen immers gekocht:



Of toch niet? 🤔 Deze hoeft KPN niet terug te hebben.
Dennis, ik heb een andere ontvanger. Een geheel zwarte en deze is niet door mij zelf gekocht. Hij moet dus wel retour, maar ik begrijp niet goed waarom ik de oude eerst moet inleveren voordat ik zeker weet dat de nieuwe werkt.
Dennis, ik heb een andere ontvanger. Een geheel zwarte en deze is niet door mij zelf gekocht.

@GemWin, had je er zo 1'tje met een harddisk erin voor opnemen?

maar ik begrijp niet goed waarom ik de oude eerst moet inleveren voordat ik zeker weet dat de nieuwe werkt.

Dat weet ik eerlijk gezegd ook niet. 🤔
Nee, geen opname mogelijkheid.
Nee, geen opname mogelijkheid.

Oké, dan snap ik het niet waarom die dan terug moet.
Goedemorgen @GemWin, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Op het moment dat het gaat om een 1 op 1 ruiling met huur apparaten, willen we inderdaad graag de oude ontvanger direct terug. Vandaar dat het ook om een ruiling gaat. Ontvang je hem thuis, dan krijg je inderdaad een retour doos omdat ze post bezorgen en niet mee terug nemen. De reden dat we de ontvangers wel terug willen, is omdat het huur apparatuur is en omdat we het zo veel mogelijk willen recyclen.



We gaan er vanuit dat het aansluiten van de nieuwe ontvanger soepel verloopt, en geen problemen geeft. Mocht je wel problemen krijgen, dat kan natuurlijk altijd, dan kan je altijd contact met ons opnemen (via 0800-0402 snelste manier) en lossen we het zo snel mogelijk op!

Reageer