Skip to main content

Ik heb digitenne op de camping. Nu blijft de ontvanger hangen in een software-update.Geeft dan foutcode E83. 8 juli gebeld met klantenservice. Na een aantal testen bleek dat de ontvanger vervangen moest worden.Nieuwe wordt opgestuurd. 14 juli nog niets ontvangen. Weer gebeld. Andere medewerker. Deelde mee dat de bestelling voor  de nieuwe ontvanger eruit gehaald was. Kan ik dus jaren op wachten. Hij kon het wel repareren maar omdat ik niet op de camping was zou hij de te volgen stappen iin mijbn dossier zettrem. De volgende dag moest ik maar terug bellen. Zo gedaan. De (weer) andere medewerker constateerde binnen 1 minuut dat de ontvanger stuk was. en zou een nieuwe laten sturen.Ik krijg sms. Niet ontvangen. Vandaag 16 juli maar weer gebeld. De (weer) andere medewerker deelde mee dat als ik geen sms krijg ik oojk geen nieuw kastje krijg. Hij geeft alsnog door dat ik een nieuwe moet krijgen. Hij krijgt dan de mededeling dat er een probleem is en dat het via een andere afdeling gaat,. Welke afdeling weet hij ook niet. Als ik volgende week de ontvanger nog niet heb moet ik maar terugbellen. Mijn vraag: wat is hier aan de hand. Ik word er zo langzamerhand goed flauw van. Is het zo moeil;ijk mij een gioed werkende ontvanger te bezorgen. ik wil morgen de nieuwe ontvanger. Ga zaterdag naar de camping en wil dan waar voor mijn geld m.a.w. Beeld boor mijn abonnementsgeld.

Hoi @bert-aly ,

De laatste weken komen er geregeld meldingen hier op het forum van klanten die deze foutcode te zien krijgen. 

Inmiddels weten we hier op het forum dat vaak de Digitenne-ontvanger kapot is en vervangen moet worden. 


Een moderator wil dan graag jouw ontvanger omruilen voor een goed werkend exemplaar. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


De gegevens heb ik aangevuld. Zou het erg op prijs stellen als het op korte termijn geregeld wordt, Heb digitenne hoofdzakelijk voor de vakantie, en hier zijn inmiddels 2 weken van voorbij.


Graag even een berichtje of u zo voldoende gegevens heeft en hoe en wanneer e.e.a. geregeld wordt. Vind na anderhalve week aan het lijntje te zijn gehouden met niet werkende oplossingen dat het nu maar eens goed geregeld moet worden.


Hoi @bert-aly. Welkom op het KPN Forum! Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe tv-ontvanger naar het dichtstbijzijnde servicepunt (Coop, Grote Beer 41, 7904LW in Hoogeveen) gestuurd. Je kan het pakketje vrijdag 17 juli, na 14.30 uur omruilen.

Wil je de oude tv-ontvanger (incl. defecte voedingsadapter) verpakt in een doos meenemen naar het servicepunt en voorzien van het retouradres: KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn ovv. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. de antenne NIET terugsturen.

 

 


bedankt.Fijn dat het nu geregeld wordt


Hoi @bert-aly. Ik zie dat door een fout deze omruil niet geplaatst kon worden. Ik heb daarom een andere afdeling gevraagd om dit verder uit te zoeken. Deze afdeling neemt eventueel contact met jou op als er een nieuwe afspraak gemaakt moet worden of dat er onduidelijkheden zijn. Onze excuses hiervoor. :disappointed_relieved:


Wat is dit nu weer voor grote onzin. ik probeer nu al 2 weken om tv ontvangst te krijgen en steeds komen jullie op je toezeggingen terug. Hoezo een afdeling klantenservice, Van enige service bij kpn is blijkbaar geen sprake. Ik EIS dat jullie op zo kort mogelijke termijn ervoor zorgen dat ik ontvangst krijg.  Als er al een andere afdeling is die dit overneemt dient men z.s.m. telefonisch contact met mij op te nemen. Tevens wil k van u vernemen hoe en waar ik een klacht over deze ang van zaken kan indienen.


Ik begrijp dat je hiervan baalt. Ik heb zojuist onze logistieke afdeling gevraagd om alsnog een Digitenne ontvanger toe te sturen. Zodra ik zeker weet dat er een ontvanger wordt toegestuurd, dan laat ik je dat weten. Op deze pagina lees je hoe je een klacht hierover kan indienen.