Skip to main content

Ik wil graag weer een digitenne abonoment kastje heb ik nog hoe kan ik dit kastje wat ik nog heb weer activeren.

Leuk dat je weer Digitenne wilt. Maar…… welk kastje heb je nu dan?

Digitenne is alleen met huurkastjes zxv7200 en rbx2800. Die moeten retour als je met een abonnement stopt. Dan kan je er geen hebben natuurlijk.

Als je een Digitenne abonnement bij kpn afsluit krijg je een huur-ontvanger of huur-CI+ module.


Hallo @Monique1904 ,

Dat kan niet. Tegenwoordig (sinds juli 2019) hebben we andere ontvangers bij Digitenne. 

Ik ga er vanuit dat je thuis nog een oude ontvanger hebt staan en niet één van de twee ontvangers die PeterG hierboven noemt : 

 

Digitenne is alleen met huurkastjes zxv7200 en rbx2800. Die moeten retour als je met een abonnement stopt. Dan kan je er geen hebben natuurlijk.

 

 

Bel met 0800-0402 als je abonnement wilt nemen. 

Of meld je aan via de website : https://digitenne.kpn.com

 

Ben je al klant van KPN met thuis KPN TV?  Dan kun je ook Digitenne aanvragen via Mijn KPN. Lukt dat niet? Bel dan weer met 0800-0402.

  


Hoi nee ik heb nog een nieuwe kastje de zxv7200

Nooit een retour doos ontvangen dus niet terug gestuurd en ik ben al klant 

Snap dat ik dat via de app kan aanvragen maar dan sturen ze een nieuw kastje op lijkt me een beetje overbodig.


@Monique1904 

Bel even met 0800-0402. Ik vrees dat het opnieuw activeren niet mogelijk is, maar dat hoor je daar dan wel. 


Laatst op dit forum een zelfde soort situatie. Klant kreeg wel nieuw kastje en kon oude kastje gewoon retourneren. Als je dat doet zonder afzender naar het gratis antwoordnummer is er geen enkel probleem.


@Monique1904 hetzelfde kastje activeren is niet mogelijk. Op het moment dat je Digitenne uit je pakket haalt wordt inderdaad gevraagd je ontvanger terug te sturen. Vanaf dat moment heb je geen Digitenne meer in je pakket. 

Als we daarna weer Digitenne toevoegen wordt automatisch een ontvanger naar je toegestuurd. Het serienummer van dat kastje wordt bij het verzenden voor je geactiveerd zodat je een werkende Digitenne ontvanger thuis krijgt. Omdat je bij het opzeggen van Digitenne gevraagd wordt je ontvanger terug te sturen is er niet een optie in ons systeem voor “Digitenne toevoegen maar de klant heeft nog een ontvanger.”. En omdat de bestelling pas klaar is als je de ontvanger hebt gekregen kunnen we ook niet sneller dan met een normale bestelling een ander serienummer activeren.

Wat ik voor je kan doen is een Digitenne ontvanger aan je pakket toevoegen. Daarbij zou ik je dan ook graag een retourdoos willen sturen zodat je oude kastje teruggestuurd kan worden en niet in de weg ligt. Zoals al eerder aangegeven in dit topic kan je ook prima 0800 - 0402 bellen en een medewerker vragen dit voor je te doen. 

Als je wilt dat ik het voor je doe vul dan je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Laat daarbij even weten om welk klantnummer het gaat, op welke postcode en huisnummer, op welke naam het staat en wat de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer zijn. Dan kan ik het voor je in orde maken.