Sinds overstap naar insteekkaart doet mijn digitenne niks meer
Heb al meerdere keren gebeld en genoeg beloften gekregen maar na 3weken nog niks help help moet wel 23 euro betalen oor zwart beeld
Sinds overstap naar insteekkaart doet mijn digitenne niks meer
Heb al meerdere keren gebeld en genoeg beloften gekregen maar na 3weken nog niks help help moet wel 23 euro betalen oor zwart beeld
wat een waardeloze provider. Ik heb 4 weken geleden digitaal kastje omgeruild voor insteekkaart. Maar werkt voor geen meter. Nu wil ik deze weer omruilen voor digitaal kastje. Heb 14 chat berichten gedaan 7 x 0800 gebeld maar heb nog niks ontvangen. Dus waardeloos hier bij kpn zit al 4 weken zonder tv. Maar ga dit Maar uit handen geven. Want kpn houd me aan lijntje Maar wel betalen
vr gr Wilma de boer
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Kloopt helemaal ik zit met het zelfde probleem
Hallo
kijk eens voor hulp bij onderstaande link:
https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne.htm
Ik zou ook graag weer tv kijken
Maar heb alleen npo1 2 en 3
En de mooie woorden van die zogenaamde medewerkers heb ik niks aan ze beloven gouden bergen maar krijg niks
Mvg sasha
Hoi
Wil je het cas-ID in je profiel zetten?Dan kan een moderator hem activeren.Het staat denk ik op een sticker op de kaart,Maar ik weet het niet zeker.
Dankjewel Jan,
Heb ik al gezien en geprobeerd maar de insteekkaart werkt niet op mijn tv dus ik wil graag mijn modem terug maar die is afgesloten zeggen ze dus zit ik zonder.
Mvg sasha
Hoi
Staat nu in mijn profiel
En hier nu ook ***********
Mvg sasha
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Hoi martijn
Is het duidelijk zo
Hoi
Hoi hoi
Heb net alles retour gestuurd ga nu proberen wat jij zei
Ben benieuwd of het werkt
Mvg sasha
Ik heb zojuist een privébericht ontvangen van
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.