Skip to main content

Sinds overstap naar insteekkaart doet mijn digitenne niks meer 

Heb al meerdere keren gebeld en genoeg beloften gekregen maar na 3weken nog niks help help moet wel 23 euro betalen  oor zwart beeld

 

wat een waardeloze provider. Ik heb 4 weken geleden digitaal kastje omgeruild voor insteekkaart. Maar werkt voor geen meter. Nu wil ik deze weer omruilen voor digitaal kastje. Heb 14 chat berichten gedaan 7 x 0800 gebeld maar heb nog niks ontvangen. Dus waardeloos hier bij kpn zit al 4 weken zonder tv. Maar ga dit Maar uit handen geven. Want kpn houd me aan lijntje Maar wel betalen

vr gr Wilma de boer 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Kloopt helemaal ik zit met het zelfde probleem 


Hallo @Sasha007 ,

kijk eens voor hulp bij onderstaande link:

 

https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne.htm


Ik zou ook graag weer tv kijken 

Maar heb alleen  npo1 2 en 3 

En de mooie woorden van die zogenaamde medewerkers heb ik niks aan ze beloven gouden bergen maar krijg  niks 

Mvg sasha 


Hoi @Sasha007 ,

Wil je het cas-ID in je profiel zetten?Dan kan een moderator hem activeren.Het staat denk ik op een sticker op de kaart,Maar ik weet het niet zeker.


Dankjewel Jan,

Heb ik al gezien en geprobeerd maar de insteekkaart werkt niet op mijn tv dus ik wil graag mijn modem terug maar die is afgesloten zeggen ze dus zit ik zonder.

Mvg sasha 


Hoi @martijn197108 

Staat nu in mijn profiel 

En hier nu ook ***********

Mvg sasha 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@martijn197108 

Hoi martijn 

Is het duidelijk zo


Hoi @Sasha007. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de Digitenne insteekkaart niet op jouw tv werkt. Ik lees hierboven dat je deze insteekkaart wil inruilen voor een Digitenne ontvanger. Wanneer je in MijnKPN jouw insteekkaart verwijderd uit het abonnement en een Digitenne ontvanger toevoegt krijg je één toegestuurd. De oude ontvanger had je eigenlijk al retour moeten sturen naar KPN en is inmiddels afgemeld. Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag! 


Hoi hoi @Vikash 

Heb net alles retour gestuurd ga nu proberen wat jij zei 

Ben benieuwd of het werkt 

Mvg sasha 


Ik heb zojuist een privébericht ontvangen van @Sasha007. Het probleem is helaas nog niet verholpen. Ik zou je willen vragen om verder te gaan in het andere topic.