Goedenavond, de digitenne tv ontvanger is kapot. Snoer en stekker zitten er in, maar geen contact. Kastje reageert niet, stekker en stopcontact gecontroleerd.
Admin: eigen topic voor je aangemaakt
Goedenavond, de digitenne tv ontvanger is kapot. Snoer en stekker zitten er in, maar geen contact. Kastje reageert niet, stekker en stopcontact gecontroleerd.
Admin: eigen topic voor je aangemaakt
Ok gedaan
Top, dan even wachten op de moderator!
Moderater zeker lang weekeinde??
Hallo, ik stuur dit nog maar een keertje want ik kan mijn bericht niet meer terugvinden.dus mijn vraag is: of ik een nieuwe digitenne antenne v5 opgestuurd kan krijgen omdat mijn antenne bij de laatste storm is stuk gewaaid. Ik heb begrepen dat ik hem op dit forum kan bestellen. Alvast mijn dank, ik hoor graag van u. Mvg. E.Bos
Hoi
Ben je dezelfde persoon als
De kabel is inmiddels vervangen door een nieuwe, dus dat zit wel goed.? Heb alleen de antenne nodig. Ik heb begrepen dat ik het montageset apart moet bestellen ?
Mvg croco1961
Ja ben dezelfde en kastje werkt nog steeds niet
De kabel is inmiddels vervangen door een nieuwe, dus dat zit wel goed.? Heb alleen de antenne nodig. Ik heb begrepen dat ik het montageset apart moet bestellen ?
Een moderator kan volgens mij ook een montageset voor de V6 opsturen, maar 100% zeker weten doe ik het niet.
Ja ben dezelfde en kastje werkt nog steeds niet
Wil je dan ook in je nieuwe account je gegevens invullen in je profiel? Ik heb een @melding naar marcia(kpn moderator) gedaan dus ik neem aan dat zij binnenkort hier langskomt.
Ik ben na dagen nog altijd zonder bericht. Chat, bellen, allemaal moeilijk, weekeinde dicht. Toch eigenlijk niet meer van deze tijd. Nogmaals inzake Digitenne werkt ontvanger niet, stopcontact ok. Ontvanger is in bruikleen dus moet omgeruild voor een werkende. Afschrijving is enige dat automatisch gaat bij KPN
Misschien kan
Ik verwacht
Hallo
Hallo
Ja is gedaan, wat is een CAS ID?
Een registratie nummer van de digitenne ontvanger,
Die vind je onderop de ontvanger, zie dit plaatje:
Het cas nummer kan je onder het kopje [persoonlijke opmerkingen] plaatsen.
Ok, dank je wel.
Heb het CAS ID nu ook genoteerd.
Dank,
Vriendelijk bedankt, ben er nu al blij mee. Mvg croco1961
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.