Skip to main content

Goedenavond, de digitenne tv ontvanger is kapot. Snoer en stekker zitten er in, maar geen contact. Kastje reageert niet, stekker en stopcontact gecontroleerd.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Erwin De Ruiter ,

Wil je je profiel invullen?Dan kan een moderator voor je kijken!


Ok gedaan


Top, dan even wachten op de moderator!


Moderater zeker lang weekeinde??


Hallo, ik stuur dit nog maar een keertje want ik kan mijn bericht niet meer terugvinden.dus mijn  vraag is: of ik een nieuwe digitenne antenne v5 opgestuurd kan krijgen omdat mijn antenne bij de laatste storm is stuk gewaaid. Ik heb begrepen dat ik hem op dit forum kan bestellen. Alvast mijn dank, ik hoor graag van u. Mvg. E.Bos 


Hoi @ErwinDubai ,

Ben je dezelfde persoon als @Erwin De Ruiter ?

@croco1961 Je krijgt nu een v6, is de kabel en waterdichte huls van je huidige montage set nog heel?

@Marcia_ We hebben je nodig!


De kabel is inmiddels vervangen door een nieuwe, dus dat zit wel goed.? Heb alleen de antenne nodig. Ik heb begrepen dat ik het montageset apart moet bestellen ?

Mvg croco1961


Ja ben dezelfde en kastje werkt nog steeds niet


De kabel is inmiddels vervangen door een nieuwe, dus dat zit wel goed.? Heb alleen de antenne nodig. Ik heb begrepen dat ik het montageset apart moet bestellen ?

Een moderator kan volgens mij ook een montageset voor de V6 opsturen, maar 100% zeker weten doe ik het niet.

Ja ben dezelfde en kastje werkt nog steeds niet

Wil je dan ook in je nieuwe account je gegevens invullen in je profiel? Ik heb een @melding naar marcia(kpn moderator) gedaan dus ik neem aan dat zij binnenkort hier langskomt.


Ik ben na dagen nog altijd zonder bericht. Chat, bellen, allemaal moeilijk, weekeinde dicht. Toch eigenlijk niet meer van deze tijd. Nogmaals inzake Digitenne werkt ontvanger niet, stopcontact ok. Ontvanger is in bruikleen dus moet omgeruild voor een werkende. Afschrijving is enige dat automatisch gaat bij KPN


Misschien kan @Noordzee een seintje naar de moderators sturen zodat het wat sneller word opgepakt?


Ik verwacht @Marcia_ hier vanavond nog voor @croco1961 en @ErwinDubai 


Hallo @Erwin De Ruiter ( @ErwinDubai), welkom! Excuses voor de late reactie. Ik heb bij dezen een nieuwe Digitenne ontvanger voor je aangevraagd. Die ligt vanaf morgenmiddag klaar bij de Eazy Store in jouw buurt. Je ontvangt een sms zodra deze beschikbaar is. Je kunt jouw huidige Digitenne ontvanger in een doos doen en deze direct omruilen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

 

@croco1961 wil jij jouw forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en CAS ID? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan stuur ik een nieuwe antenne toe. 


Hallo @Erwin De Ruiter ( @ErwinDubai), welkom! Excuses voor de late reactie. Ik heb bij dezen een nieuwe Digitenne ontvanger voor je aangevraagd. Die ligt vanaf morgenmiddag klaar bij de Eazy Store in jouw buurt. Je ontvangt een sms zodra deze beschikbaar is. Je kunt jouw huidige Digitenne ontvanger in een doos doen en deze direct omruilen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

 

@croco1961 wil jij jouw forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en CAS ID? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan stuur ik een nieuwe antenne toe. 

Ja is gedaan, wat is een CAS ID?


Een registratie nummer van de digitenne ontvanger,

Die vind je onderop de ontvanger, zie dit plaatje:

Het cas nummer kan je onder het kopje [persoonlijke opmerkingen] plaatsen.


Ok, dank je wel.


Heb het CAS ID nu ook genoteerd.


Dank, @croco1961! Ik heb een nieuwe antenne voor je besteld. Die ontvang je per post binnen 2 werkdagen!


Vriendelijk bedankt, ben er nu al blij mee.  Mvg croco1961