Skip to main content

Hallo ik heb digitenne van jullie nu zijn wij er een kwijt geraakt met het overhuizen van de camping naar huis en kunnen hem nergens meer vinden hebben het hele huis al op de kop gehad en de caravan ook al hoe gaat dit zodat wij gewoon van jullie digitenne kunnen genieten ? 
mvg hein pasman
 

Hallo ik heb digitenne van jullie nu zijn wij er een kwijt geraakt met het overhuizen van de camping naar huis en kunnen hem nergens meer vinden hebben het hele huis al op de kop gehad en de caravan ook al hoe gaat dit zodat wij gewoon van jullie digitenne kunnen genieten ? 
mvg hein pasman

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Hallo @Pasman50 ,

Een moderator gaat jou aan vervangende spullen helpen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


dit heb ik gedaan 

 


Hallo @Pasman50, ik wil je graag aan een nieuw apparaat helpen. Heb ik nog wel 1 ding van je nodig. Zou je in jouw forumprofiel bij "Persoonlijke opmerking" willen aangeven welke 2 cas-id's nog wel aanwezig zijn? Het cas-id vind je onderop de Digitenne ontvanger op een sticker. 


hallo @Jeroen_dB  ik heb de case id's toegevoegd aan de persoonlijke opmerking ik hoor het wel als je het op stuurt mvg hein pasman

 


 @Pasman50, de nieuwe ontvanger komt jouw kant op. Binnen enkele werkdagen wordt het apparaat bij je bezorgd.