Skip to main content

Ik heb mijn  bestaande abonnement op digitenne  onlangs uitgebreidt met 2 extra ontvangers ging allemaal goed (bevestiging van nieuw abonnement ontvangen)

Volgende dag kwam het pakket maar !!!!!! er zat maar een ontvanger in ?

Gebeld met klantenservice 0800 0402 die zeiden nog 2 dagen te wachten ! mooi niks

weer gebeld weer niks !

Tot afgelopen donderdag weer gebeld toen zei de verkoper/agent “dit kan niet ik ga het regelen dat U een kastje krijgt.

Hij zei een afdeling opdracht geven het op te sturen deze zou afgelopen zaterdag 26-06-20210 worden bezorgd,

en hij zou zaterdag om 16.00 uur bellen of het was aangekomen !

  Nooit meer wat gehoord ook geen kastje geen ontvangen !

Ik ben nu 3x met een grote kluit het riet ingestuurd, Wie weet wat ik nu het beste kan doen ?

ik wil mijn kastje waarvoor ik heb betaald !

misschien weet iemand hoe je contact krijgt met een chef of backoffice ?

ik hoor het graag

groet Hennie

Hoi @Henniedammen, welkom terug!
Ik vermoed dat mijn collega's vorige week de logistieke afdeling hebben aangestuurd, daar gaat soms even overheen.
Heb je toevallig in de tussentijd nog iets van ons gehoord?

Als je wilt kijk ik graag even mee hoe het er bij staat.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Kastje digitenne vandaag ontvangen !

Maaaaaar in het pakket zit geen antenne ?

ik word hier niet zo goed van !

Hoe bestaat het dat kpn niet gewoon een compleetpakket wat ik heb besteld en betaald niet op de juiste manier kan bezorgen ?

Ook geen enkel excuus laat staan het geval dat ik al 2 weken betaal terwijl ik niks heb ontvangen.

Ik wacht af (zucht)

Hennie Dammen

*admin edit: privégegevens verborgen

 


Ah bedankt voor je gegevens @Henniedammen, ik zie dat de antenne inmiddels ook al onderweg is.
Ik zal de kosten voor de ontvanger vergoeden voor de twee weken. Sorry voor het lange wachten! 


2/7/21 Antenne ontvangen.

Ben vanaf 16/7/21 beziggeweest , 17 dagen ! Nu kan ik eindelijk digitenne kijken.

Vanaf bestelling 4x gebeld 2 toezegging dat ik terug gebeld zou worden , niet dus

Na hier op forum geplaatst leek het te versnellen.

Groet

Hennie

 


Na gezeur over ontvangers eindelijk op 3 digitenne kastjes beeld.

Tot gisteren geen beeld meer error code, in menu gekeken wat dacht je wat "  gister geen beeld staat er 

"basis abonnement nee"

Bellen met 0800 0402 na veel uitleg mijnerzijds had ik weer beeld

Vandaag een ander kastje geen beeld ! De mevrouw aan de telefoon begreep er helemaal niks van na veel

" moment ff iemand raadplegen" uit eindelijk de toezegging " we gaan alle kastjes resetten na een uur weer beeld" mooi niet dus !

Wie bij kpn kan mij nu eindelijk eens helpen dat ik ongestoord beeld heb op de 3 digittene ontvangers en krijg waarvoor ik betaal.

 


Hallo @Henniedammen ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer (van de ontvanger waarop je niet op alle zenders beeld hebt!) kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Een moderator gaat dan een activatiesignaal versturen.


@Henniedammen zoals Noordzee hierboven noemt kan ik het ook even voor je checken. Kun je het CAS nummer nog toevoegen aan je profiel van de ontvanger die het nog niet doet?


Na contact met agent DEMELSO heb ik weer beeld op mijn digitenne ontvanger hij is de eerste bij KPN die doet wat hij zegt en met kennis van zaken 

Kpn mag wel zuinig zijn op deze jongen

Hopelijk blijven mijn 3 ontvangers het doen

Zo niet horen jullie mij hier weer

groet Hennie

 

 


Ah top. Ik zal je feedback doorgeven!