Skip to main content

Sinds augustus 2020 al met de KPN bezig om voor mijn vader een nieuwe digitenne ontvanger te ontvangen. De ontvanger welke hij heeft gekregen krijgen wij niet geactiveerd. Uiteindelijk na heel veel telefonische meldingen in december 2020 een klacht ingediend. Ik werd na 1 dag al opgebeld dat ze natuurlijk het gingen oplossen. Mijn vader zou gelijk een nieuwe ontvanger toegestuurd krijgen. Het is inmiddels februari 2021 en nog steeds geen ontvanger ontvangen. Wij zouden er inmiddels denk ik al een stuk of 5 moeten toegestuurd hebben gekregen. Ik heb er in ieder geval niet 1 ontvangen!!!! Ook houden ze geen bel historie bij dus ze kunnen geen enkel telefoontje van je terugvinden dus je moet steeds je verhaal opnieuw doen.
Mijn vader betaald nu dus sinds augustus voor PIET SNOT voor zijn digitenne en het PROBLEEM IS NOG STEEDS NIET OPGELOST!!!! KPN SCHAAM JE!!!!

 

Hoi @Mel1976 . Welkom op het forum.

Wat een vervelende gang van zaken. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?

Kun jij je profiel aanvullen met de gegevens van jouw vader? (mits hij dit op zijn eigen naam heeft aangevraagd, natuurlijk) Zou je daarna mij hier een seintje willen geven? 

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â