Skip to main content

Beste KPN, Als digitenne gebruiker sinds het jaar 2000 heb ik een vraag. Ik heb ik mijn digitenne abonnement opgezegd omdat ik alleen naar NPO 1, 2 en 3 kijk. Ik heb 2 ontvangers en die moet ik nu terugsturen. Kan ik deze ontvangers overnemen? Dat is voor nu voor mij de voordeligste optie om toch tv te kunnen blijven kijken. 

Hallo @Relaxman1960 ,

Dat kan niet. KPN verhuurt alleen ontvangers en verkoopt ze niet. 
 

Ik raad je aan om voor enkele tientjes een FTA-ontvanger te kopen op de website Amazon.de. Het is ook nog eens zo dat die FTA-ontvangers beter ontvangen en vaak meer mogelijkheden hebben. Denk aan zelf je zenderlijst bepalen, meer regionale zenders in je lijst en aansluitmogelijkheden voor een opnameapparaat. 
 

Heb je een moderne TV met DVB-T2 h.265?, dan kun je zelfs zonder ontvanger TV kijken. Dan heb je alleen een antenne en een powerinserter nodig.


@Relaxman1960 welkom op het forum! Ik zie dat Noordzee je van goed advies heeft voorzien. De ontvangers die wij in gebruik hebben leveren wij inderdaad op basis van huur en die zullen na het stoppen zetten van het abonnement geretourneerd moeten worden. Post gerust nog even een topic in de toekomst als je vragen voor ons hebt!