Hi @RutgerdeB, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!
Ik heb meteen de gegevens er even bij gepakt en je abonnement bekeken. Je hebt op dit moment nog 2 ontvangers in je abonnement zitten die je destijds gekocht hebt. Deze kan je nu niet meer gebruiken helaas. Je hoeft ze ook niet retour te sturen, maar ik kan ze wel verwijderen uit je abonnement. Dan is dat in ieder geval geregeld. Daarnaast kan ik je voorzien van een nieuwe Digitenne ontvanger waarmee je weer een tijdje uit te voeten kan. Echter heb je een Internet en TV pakket waar je al twee tv-ontvangers voor ontvangt, de 'gratis tv-ontvangers inclusief' zijn daarom binnen jouw abonnement nu op. Wil je er een nieuwe Digitenne ontvanger bij? Dan ga je € 5,00 per maand betalen om hem te huren. Kopen kan al een hele tijd niet meer! Ik weet niet of je beide HD tv-ontvangers voor interactieve televisie gebruikt, maar je kan anders daar ook een van inleveren en in de plaats een Digitenne ontvanger krijgen.
Laat je even weten of ik hier nog iets voor je in kan betekenen? Of een nieuwe betaalde ontvanger aanvinken, of omruilen of alleen de koop-tuners uit je abonnement halen?